Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

ada kerja yang tak berapa nak kerja..

rata2 gambar di ambil masa ada open house..


mr.Zawal

nobita dan cookin

gambar apa kat bawah nie yer?

aku dan longkang...hahaha








11 follower here!:

+akufobia+ said...

gambar bawha tu gambar hidung+mulutmu?

Fadhlah said...

hahaha....topat2...

noor afzan said...

gambar ngan longkangpun jadi le..
ehehe~

siti murni said...

Cantik pose utk pic yg last tu...hehe

+akufobia+ said...

tapi sayangnya,tepi longkang.kuikui.

+akufobia+ said...

yeaa.tepat.nak hadiah.

Fadhlah said...

HAHAHA...

+akufobia+ said...

gelak je?mana hadiahnya?

Ivy Metaga said...

gambar header baru fadlah tu menakutkan lah hehehe..lain je muka kat situ, mcm org lain heeeee...:p

+akufobia+ said...

aa.tak payah nak takut.tetap fadlah yang sama gak.

+akufobia+ said...

tak payah takut kat manusia,DIA kita da habis takut belum?keke.(renungan bersama.)