test

My ID FB Page

MY PAGE

Powered by Blogger.

Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Melayu Kita

tak paham aku ngan sikap org kita nie..kenapa perlu sangat sikap dengki2 nie...bab politik lagi satu...suka hati la nak sokong apa pon..jgn la nak marah2 tak pasai..itu hak peribadi masing...ko sokong parti tu..Lantak ko la..aku sokong parti tu..lantak aku la..itu pilihan aku...dan parti itu juga pilihan ko...tak payah la nak sebok2 peduli hal org..peduli dulu hal diri sendiri..tak yah nak perli2 itu ini...lagi pon,aku rasa blog aku nie tak pernah pon masuk cerita politik..klu ada pon.itu namanya program!dan program nie..tak kesah mana2 parti nak masuk pon...aku pon pelik...apasal la ko peduli sangat pasal blog aku nie..cantik sangat ker?biasa2 jer rupanya...cuma ada rupa2 redblodsnow jer...mmg patot pon sama sebab dia adalah antara org pertama yang ajar aku pasal HTML nie..pastu,yang lain2...belajar sendiri..search jer kat google...belambak benda ko boleh belajar dalam tu...ops...tak dilupa juga..ada ker dlm blog aku nie aku cakap aku nak mengorat sapa2?ada ke aku mention nama siapa2 dlm blog aku nie..aku suka..aku chinta..itu semua ada dlm hati aku...tol kat cik zura...tol kan Kak LInda...tol kan Kak CT...sibok jer hal org...suka hati la aku nak berlagak ker...aku nak hipokrit ker..aku nak eksen ker...itu aku punya pasal...dah2..shuuuu.shuuuuu...

PRngok!

10 follower here!:

CiKaDaK said...

Amenda n sape mamat atau minah siot tu yg boleh bikin marah tu??

Fadhlah said...

zawal jer yang tau...politik dari bukan pilihan kita tu la...geram gak kadang2...

Just_najmiE said...

takleh nk ckp apa la, sbb melayu nih mmg penuh dgn perasaan hasad dengki.. klau takleh nk serang kita secara kasar, dia akan hantar yg halus.. nenek sy meninggal sbb cara halus la.. jahat kan sesetengah melayu nih?.. hurmm...

anN said...

ish spe wt cekgu mrh ni? huhu

btw, xmo mrh2 n gram2 dh.. dh nk bpose ni..

btw, slmt b`pose cekgu =)

Anonymous said...

sbr yek cg,..

bia lionteen blasah je sp yg wat kat cg ni..huhu

miss azlina said...

meLAYU + hasad dengki = bertambah LAYU la bangsa kita..
sbr la cik padlah..mrh la sblm pose nie..
kalo pose + mrh = kurang plak pahala pose..
slmt berpose ye..

Murni Alfathunnisa said...

marah bebenor encik fadhlah ni...bawak2 sabor ye..:-) mmg adat manusia cmtu..

imHepPie said...

uii marah gila...
besala laen org len prangai...

sabau jela ok..gi tdo xpon shoping..lega sket..ahaks!!

lalink7 said...

sabar bebanyak ye cikgu..
ape2..
slamat berpuase kepada cikgu yer~
jgn ponteng sunat2..
hehe..

Unknown said...

abg...
dah ada calon ek?