Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Kursus ari tuuu

preview balik kursus hari isnin ngan selasa lepas...bukan takble nak update..tapi hati mcm panas jer nak update blog..panas hati ngan bang monyet tu la kot..dia ingat aku nak amik dia punya awk kot...tolong ar..aku tak suka rampas2 awek orang nie..dah2..tak payah nak cerita lagi...sambung cerita sendiri pulak...ok,klu tengok gambar kat bawah nie..tu la preview nye...

kesan Bunyi/audio..

gambar atas nie pulak..maha gurunya...didatangkan khas dari jabatan Pendidikan Selangor...seronok menuntut denganya...tak boring ngan gelak ketawanya...lagi pon,peserta kursus tak ramai...lepas tu mmg masing2 dah kenal..jadi,setakat kutuk mengutuk tu perkara biasa saja...


nie pulak antara teknik2 nya...setakat nak buat ringtone talipon tu..senang jer...copy-->paste..
yang paling best...edit lagu karaoke.kunun2 lagu orang lain..lepas tu video clipnya org lain...
yang lagi creativ...siap masuk suara sendiri lagi...mmg lawak la...
ok la..
bubuy...

4 follower here!:

Silverleaf said...

ohhhh mcm best jek....nape xde lak kursus camtu kat sini....

noor afzan said...

pasni leh la cikgu padlah wat kelas dalam blog laks..
ahhaa~

aien~s corner said...

aien phm la ckit2 bnde kursus cekgu 2.. coz aien de blja gak.. tp xsdetail cekgu.. huuhu


camat bpose cekgu =))

sHaH said...

kursus yg shah tak paham..