Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

oh Monyet..meh baca sini!ko nak kutuk bagai pasal politik..ko masuk jer blog politik tu..jangan duk ganggu aku nyer privet blog...

aku bukan buat link pon dlm blog aku nie..bukan macam ko..teknition kunun..PRngok!shuuuuu shuuuu

Blog ini dihasilkan bagi mencatatkan segala perkara yang berlegar di sekitar kehidupan penulis. Ianya tidak diwujudkan untuk sebarang maksud tersirat atau untuk tujuan menghasut serta berkepentingan politik.


Segala artikel yang ditulis dan gambar yang disiarkan adalah buah fikiran dan pendapat penulis sendiri tanpa dipengaruhi oleh mana-mana pihak berkepentingan. Penulis tidak mempunyai niat untuk memburuk-burukkan mana-mana pihak sama ada yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Sekiranya terdapat kesamaan di mana-mana bahagian blog ini, penulis memohon kemaafan kerana ia tidak disengajakan.

Komen yang diberikan oleh pembaca adalah komen individu itu sendiri dan di atas tanggungjawab individu tersebut. Penulis tidak terlibat dan tidak akan bertanggungjawab dalam mana-mana komen yang mungkin menyentuh isu-isu sensitif.

Sekiranya mana-mana pihak mendapati penulis menggunakan bahan yang telah diterbitkan asalnya oleh pihak tersebut tanpa diberikan sebarang penegasan, maka pihak tersebut berhak untuk meminta penulis agar menggugurkan bahan tersebut dari artikel yang telah disiarkan. Sedaya mungkin penulis akan memberikan penegasan atau penghargaan kepada setiap bahan yang diceduk atau dirujuk dari pihak-pihak lain.

p/s:aku tak kacau hang..hang jangan duk kacau aku...

9 follower here!:

aien~s corner said...

spe kaco cekgu sbnr nye ni?? cm mrh sgt bunyi nye ni..

♥S@R@♥ said...

jgn marah2..sabar banyk2..
sape yg kcu fadh ni? nak kena babab ea..huhu

Fadhlah said...

ada la..entah apa ntah dia tak puas hati pon tak tau...dengki bab politik agaknya kot...

Fadhlah said...

ada la..entah apa ntah dia tak puas hati pon tak tau...dengki bab politik agaknya kot...

Ivy Metaga said...

hurmmm..cikgu kasi link blogger tu, nak juga tau sapa ekekekeke...

larikkkk...

JMR said...

panas..panas..its ur rite kan..cool cikgu

lalink7 said...

sape tue cikgu?

sHaH said...

marah tol nampak?

riena said...

biasalah tu padhlah..ulat gonggok mcm tu memang tak paham bahasa,,,sume mengotorkan blog orang...jahat betul!!!