Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Tak malu ker

Tarak paham ngan perangai manusia nie...selamba badak jer pe dapur org..selak2 makanan bawah saji...pastu ble amik plastik bunggkus bawak balik..

www.flickr.com/photos/mylifestory/380391293/(amik kat google)

Manusia apakah ini?gila ker apa...sungguh mengong klu dapat kawan cam nie...terkedu kejap...tengah2 bulan nie..kena la jimat sket...ingat ayam daging kat tesco tu free ka...sedekah-sedekah jugak...amik-amik jugak...tp,berpada-pada la weiiiii...mau D-luku jer kepala orang cam nie....

p/s:tolong la korang jgn buat perangai cam nie...malu oooo

20 follower here!:

aien~s corner said...

hahaha xbleh blah n3 ni..kucing ke yg cekgu mksd kn??hahaha

Fadhlah said...

hahaha...kucing tu sekadar perli2 jer

DeVoTeD LiLy said...

luku jer...
ingt kite ni pusat zakat ke ape...
huhu..

Rona Realiti said...

selamba gaban je...

Munira Kirana said...

shomel =)
geram tgok...
rase mcm nak cium je kucing tu...

LiNda said...

padhlah.. lauk awak tak cukup masin !

sbb tuh ada yang selamba gilerr cilok !

kah kah kah ..

sHaH said...

abg..
cuba story detail skit..
nak tau gak..
huhuhuh..

Fadhlah said...

lili:tol,cam nak luku jerk
Rona:gaban pon tak berani cam niee
kirana:amik la kucing tuuu
Linda:mmg tak cukup masin pon..nnt kena darah tinggi laks
shah:biar la cerita pendek2..karang panjang2 org taknak baca pulak

Amietz @ F.Kay said...

cian kat orang tu tak mampu nak masak makanan sendiri ... biar laa dia ... tah tah anak beranak dia kebulur kat umah tuu .. who knows ...

ape pun ... menda nak makan ni .. kalo boleh biar laa yg berkat sket ... nak jadi darah daging beb ... buat nye orang tu tak halalkan ?? .. huuuu mintak dijauhkan lerrr ...

Anonymous said...

nak makan masak sendiri le...huhuhuhu

Aimi Liyana said...

luku saja, agak nya dia da anggap rumah tu rumah dia jg kutt..

zawal said...

kalau akule..aku rela masak megi wo..bikin kemaluan aje....

d 4 dahlia said...

marahkan org kucing dihina..hoh!
naseb ko lah kucing..

aleena said...

esh2..ade jugak orng cam ginie..

xpernah jumpe g..

meo188 said...

huhuhuhu... sikucing tidoq.. :)

miss azlina said...

mmg org tu tak malu-malu kucing.. suka suki jerk dia..
mesti sbb padlah masak sedap kot..

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

huhu... siapakah yg dimaksudkan yer?? mesti double meaning nih, gambar tu sekadar hiasan... ;)

Sir Matno said...

mcm kes yg belaku kat asrama apabila roomates mencuri makanan dan buat taktau je.. tanya2 balik baru bilang lapar, akan ganti balik dan sebagainya.. huh!

lalink7 said...

selalunya laki kot slalu wat camtue(ye kah?)..pempuan mcm malu2 skiet kot nak wat camneh..

tapi..

kalau buat jgk memang muka tembok besar cina la gamaknya muka dia tue..

zyLa said...

pic kucing bawah tudung saji tu mmg dasat la.xlh nk blah.de gak org keja kan kucing cm2.xpatut xpatut