Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

berita hari ini

hari nie ada class utk cikgu2 yer..di ulang sekali lagi..class utk cikgu2..hahaha.

mcm lawak jer..tp tu la,dah nama lagi manusia..yang dah pandai tu,kena la ajar pada yang kurang pandai...kesimpulannya,seronok la kelas2 mcm nie...

bukan apa,seronok ngan karenah2 cikgu2 nie..mcm2 pendapat yang dilontarkan..padlah?duk menyepi jer ari ni...yer ar,kaki tak elok lagi..dah urut pon sakit lagi...cian la kat kawan2 nak main bowling ari nie...takper la,minggu depan ble main lagi...


nia la sesi2 perbincangannya...siap bertekak pon ada...sabo la penceramah yer...

tang nie paling best...sesi menyanyiiiii oooooo hahahaha

9 follower here!:

zawal said...

SELAMAT PAGI CIKGU...
KAKI dah OK ke??Harap sihat selalu disamping keluarga terchinta...

Fadhlah said...

alamak...gambar muda2 dia la..seksiii tu...wa hahaha.
kaki tak ok lagi..nak bawak keta tadi pon duk tahan2 sakit..

zawal said...

oittt..lagu Pengguna jalan raya tu perli aku ke......

aien~s corner said...

xtw nk komen pe..huhu...hehehe ~ngee

cmat bkje la ckgu la ae...hehehe

d 4 dahlia said...

hhah..teringat daa citer p.ramlie n kwn2 dia si sudin n ajis yg pegi skola pondok 2..haha..eh eh lagu fadlah nihh..romantik sungguh..wacaaaa..

Rona Realiti said...

ini kelas apakah....!?

Fadhlah said...

ZAWAL..OH,TIDAK KENA MENGENA YER..KLU TERKENA PON..SIPI2 JER KOT..HUHUHU

aien:hantam sajalah..thanks baca blog yang serabut nie...

dahlia:lawak la ko nie...

rona:kelas cuci otak le nie...

miss azlina said...

cikgu jadik anak murid plak..ehehe..

Munira Kirana said...

cikgu pun kena blaja gak =)
cikgu oh cikgu cikgu =)