Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Jom Sarapan

Antara 

Roti canai

Vs

Nasi Lemak

mana satu pilihan anda dipagi hari?

19 follower here!:

'AQILAH said...

roti canai

zruilseta said...

nasik lemak, hoh lapar lak dah....

sizukaDeboss said...

dua2 boleh x?=D

zawal said...

uittt..susahnya nak tipon kau ni..nak ajak sarapan pun susah..adehh...2 2 di atas tak selera untuk hari ni..rasa nak makan pecal kat pasar banting jer..

zawal said...

ipin tu macam kenal aje..hahahaha..bagusssss

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

susah nak pilih nie... kdg2 nafsu roti canai, kdg2 nafsu nasi lemak... hehehe (^_*)

Fadhlah said...

aik..nafsu cam tu pon ada ek?

Rona Realiti said...

oh ya...
br bgn tdo ni sambi pekena nasi lemak sambil baca blog....

lalink7 said...

cikgu..
nanti saye tuko heh..~
ade tutorial x lam page nie?
xder plak..xpe la nnt sy wat..

saye prefer roti gardenier butterscotch letak jem strawberi with chocolate..

sdp2..

Silverleaf said...

kalo nasik lemak sambal pekat macam tu mesti le aku pilih nasi lemak....tapi aku prefer ngan telur goreng dari rebus.........

wei bile nak singgah rumah aku....bapak aku pnah tanye.....dier ingat lagi kat kamu....

~nEeYsA~ said...

roti cnai kot..
tpi kn,actually...
aku suke due2..
memndgkn aku ni jrg bekpes...
aku x suke mknn bert sgt..
so..roti cnai!!!!!
hehehe...

noor afzan said...

saya sarapan nasi goreng..
heh~

Aimi Liyana said...

hahaha fadhlah, kdg kdg singgah membaca je x tgl jejak, jgn marah ye :pp

p.s : kalo fadhlah mkn dua2 pun bukan nya sesuatu yg aneh kan.?? (^,^)

miss azlina said...

cukup ke cik padlah roti canai ngan nasi lemak? dua2 pekena teh tarik.. ummph..besh..nyam2..

d 4 dahlia said...

sy pileh dua2 (Dasar tamak haloba!)

d 4 dahlia said...

sy pileh dua2 (Dasar tamak haloba!)

Fadhlah said...

hehehe..tak makan pon breakfast nie..ari nie makan tengah hari terus...merangkap makan malam

lionteen said...

nasi lemak!!!!

tp lionteen da makin gmuk..

xleh mkn..
huhu

sHaH said...

nasik lemak la best!!!