Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

semangat

wah haha..semangat tol petang tadi...walaupon kaki nie sakit2..sempat lagi berjalan2 sampai ke giant shah alam sanun..padahal giant bukit tinggi kan ada...sama ker?mana ble sama..kat bukit tinggi semata2 shoping jer...klu kat giant shah alam ble shoping2 sambil makan...sedap arr makanan kat situ..terutamanya popia basah dia tu..harga:Rm4-5 ketui...tp tu la..klu nak beli tu..mesti nak kena beratur..tak penah la tak beratur kat situ..mungkin sebab sedap kot..

yang lain2 biasa jer..ha....ayam dia murah sket..Rm 4.89 sen sekilo..klu nak banding ngan kat pasar tu....rm7-8 sekilo.....em,berbaloi kot pergi giant shah alam tu....

sampai umah dah dekat maghrib...ok la.nak iron baju apa dulu..esok sambung kerja pulak...hari ahad ada street photographer...jom ah join..seronok beb

8 follower here!:

aien~s corner said...

aien ske popiah ni...nyum2!!

miss azlina said...

nk sket..

Fadhlah said...

ble..ada lagi 2 tu..tak larat ah nak habis kan..besa popiah tuuu

yattt said...

datang shah alam tak roger pon awal2..!

Fadhlah said...

aik...yat duk shah alam ker?kata ari tu duk subang....bukan taknak info la yat..ini kes berjalan secara terkezut la nieee

noor afzan said...

rajinnya pi beli popia..
isk..tapi mmg nampak sedap..

noor afzan said...

rajinnya pi beli popia..
isk..tapi mmg nampak sedap..

sHaH said...

street photographer?
abg nak amek gambar pe?