Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

ops...

bengang tol ari nie...bawak kereta punya la slow..pastu nak lintas jalan tu punya sembab...tolong ar...takkan nak tunggu jalan tu kosong baru nak lintas...kesian la kat org belakang nie sama...

klu boleh...bawak la laju sket,40-50km/j pon jadi la.. ..pikir sama org belakang yer...kita sama2 guna jalan tukan?nak bawak kereta kena berani...jgn takot2..klu takot2,susah la....bukan susahkan diri sendiri,tapi menyusahkan kawan2 sama...

korang pernah tak kena cam nie?mesti tension jugakkan...

14 follower here!:

noor afzan said...

sib baek saya bawak at least 70km/j..
x termasuk kan dlaam list yang nyusahkan owang..
hehe~

sizukaDeboss said...

betol3x...*mcmla da ade lesen kete=p

Honeydy Love said...

tensi gak kalo mcm tu....
mcm dia sorang je guna jln. pstu marah kita sbb tak sbr. mcm nk sbr kalo nk masuk simpang pun smpai 15 minit. aduh...

lalink7 said...

pempuan ke cikgu yg wat slow2 nieh..
saye pun anti ngan pempuan cengginieh..

Ivy Metaga said...

takpe takpe...slow2 nanti2 sampai lah tu hahahha

Silverleaf said...

cakap kat orang yang bawak slow tu...baik dier jalan kaki.....lagi cepat dier sampei dan badan pun sihat....

LiNda said...

klinda kalu depan slow macam nie.. hon dia banyak kali.. bagi dia bengang . Tapi lepas tuh pecutlah laju-laju sebelum kena belasah !
hahahahha

♥«m!stAkêñ^!dêÑt!tÿ»♥ said...

aiyork....org tu bawak slow ek....mayb makcik tua kowt....hiks...;p

aien~s corner said...

haha.. aien mmg tnsyen gile klu owg bawa slow.. wlu aien xgeti bw kete.. tp as pnumpg mmg xske r bnde2 lembab ni huhu

faRahFatiHah said...

pernah gak...hon je byk kali..pas tu ckp kat dia terima kasih sbb bwk slow cam siput wakakaka

lionteen said...

br blaja kete la tu..
sbr2..
hehe

sHaH said...

owh..
teringat plak pasal nak blaja kete.
ada 2 jam lagik..

Bro_mie said...

muhaha....ko pun kene! aku ingat aku je! tuko gear 5...4...3..2..1, baru masuk simpang! hampeh tul!

zawal said...

wah...