Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

PPSMI

tak payah la nak bebel apa lagi..terima jer sudah la...semua dah tau keputusanya..ada yang suka..ada yang membantah....padlah pula?ada suka..ada yang tak suka...

.

.

P/s:Bukan senang nak buat keputusan mcm nie...kita rakyat biasa nie..terima jer la..depa buat kerja depa..kita buat kerja kita udah la...

10 follower here!:

TE-ARE |DIAMOND|™ said...

btul gak...setiap keputusan ada pro & kons... x senang nak puaskan hati semua pihak... hrp2 result tu yg terbaik utk sistem pendidikan Malaysia

d 4 dahlia said...

hmm..tah bape juta plak goment nk berhabes tok ubah balik dasar nih..kayo2 company cetak buku2 teks kan..anyway pe sj keputusan hrp akn mmberi manfaat pd rakyat khususnya murid2 skola..

lalink7 said...

betul cikgu..saye pun ada suka ada tak suka..ada buruk ada baik..kesian budak-budak ye..dorang jadi mangsa keadaan..
cikgu Fadhlah pun pehni kene tuko slang dr British ke Melayu Asli ke?

hehe..tergeliat lidah chek..

ASYIQ said...

Sian anak2 murid...asyik tuko aje...pening kepala bebudak tu.

Elaun2 cikgu pn akan ditarik balik la yea...idak ke ada yang pening kepala nanti...hihi.

faRahFatiHah said...

sokong2!!

zawal said...

buat salah..tak buat pun salah..apa pun keputusan adalah demi kebaikan bersama..

Fadhlah said...

dahlia...buku taks tu dah dicetak pon..asal nyer nak kuar 2010.last2 kena kuar 2012..rasanya duit tu tatap kena habis..sebab badjet mmg dah ada!klu yang kerja gomen nie tau la....ada duit dlm akaun kena habiskan...klu tak habis,badjet taun depan kena tarik sket..so,dr tak guna duit tu..baik depa habiskan!hehehe

lalink7:oh....saya bahasa jawa dong...

kak ashiq:oh...alaun ku jua...banyak tuuuu...

farah fatihah/bro zawal:yup...susah nak kata..betul pon tidak..salah pon tidakkk

Fadhlah said...

dahlia...buku taks tu dah dicetak pon..asal nyer nak kuar 2010.last2 kena kuar 2012..rasanya duit tu tatap kena habis..sebab badjet mmg dah ada!klu yang kerja gomen nie tau la....ada duit dlm akaun kena habiskan...klu tak habis,badjet taun depan kena tarik sket..so,dr tak guna duit tu..baik depa habiskan!hehehe

lalink7:oh....saya bahasa jawa dong...

kak ashiq:oh...alaun ku jua...banyak tuuuu...

farah fatihah/bro zawal:yup...susah nak kata..betul pon tidak..salah pon tidakkk

azfar khushairy said...

bahasa jiwang bangsa.. haha

miss azlina said...

x kisah bahasa apa pon..janji cikgu kena ajar smpai anak murid pandai..