Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Alhamdulillah

Ingat tak korang pasal budak pompan india tu dulu..yang kes rebutan agama antara nenek ngan mak dia tu....Ha,nak pendek cerita..terkezut padlah ari nie..masuk2 jer kelas dia..tgk budak tu pakai tudung..walaupon tudung tu tak sesuai dipakai kat sekolah..sekurang2nya dia pakai gak tudungkan?bagus tol ajaran mak dia dulu..walaupon dia dah duk ngan nenek dia yang beragama xxxxxxxxxx tu..tp,hati dia tetap ngan agama islam..doalah kat budak nie supaya dikuatkan agama dan bukakanlah pintu hati dia pada agama islam...

12 follower here!:

Eyna's said...

Alhamdulillah...
smoga budak tu truskan apa yg dia dah mulakan skarang...

aien~s corner said...

insyaAllah.. :)

Afendy @ Ustazkodimero said...

Alhamdulillah...
Satu Mutiara Islam dah bersinar,
cikgu pad tolog gilap agar sinar tu x akan pudar sampai bila2 ok...

zawal said...

Bismillah..
Syukur ke hadrat Ilahi..
Masih ada insan yg cintakan ISLAM
Ada sesetengah tu nama sahaja ISLAM..tapi perangai...
Sesungguhnya ISLAM itu tidak susah untuk di dalami..tapi orang yang hendak belajar itu yang menyusahkannya...
Bagus Fadlah..bimbinglah dia..Syurga balasannya..

d 4 dahlia said...

alhamdulillah..

faRahFatiHah said...

alhamdulillah....

lalink7 said...

moga2 iman nye kuat jgk..

Redbloodsnow said...

Alhamdulillah...harap die akan sentiase memilih islam :)

♥S@R@♥ said...

Alhamdulillah..
semoga Allah sentiasa melindunginye dan tetapkan imannye..Amin

miss azlina said...

Alhmdulillah..sy doakan smg adik ni akan tetap imannya..hgga dewasa..hgga hayatnya..amin..
kalo budak sekecil tu pon mendpt hidayah Allah..kpd sesape yg rasa dh dewasa tu leh la jadikan adik nie sbg cth menutup aurat..

Silverleaf said...

Alhamdulillah.....

Aimi Liyana said...

kawan kawan dia pun kene bg support kat dia kan :)

syukur..