Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Blink-blink mata korang

Seronok lak tengok blog kak linda tu meriah ngan ayat bergaris dia..sangat sesuai ngan ayat yang dia gunakan...kreatif dan kritissss ...

ok la,bebel banyak2 pon tarak guna jugak..mata dah mula nak tido nie...

Ada satu lagi cara nak buat ayat2 kita tu menarik....ayat tu akan jadi cam kat bawah nie...

mesti terkelip2 mata tuuu kan

cara dia sama gak mcm nak buat ayat bergaris tu....cuma perkataan dia tu tukar la...tukar jadi blink,tak susah ponkan?contoh dibawah...

<blink>contoh</blink>

p/s:ayat contoh tu,pandai la korang tukar ngan ayat korang tuuuu

ok..selamat menchobaaa

5 follower here!:

sHaH said...

shah ada blaja ni kat blog ceera..

Fadhlah said...

yup...ramai yang dah tau..nie cuma utk yang tak tau jer...nak yang pelik2 pon ada shah...hehehe.
tunggu dan lihat saja laa

LiNda said...

YuP ! tq.. wah best neh.

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

waa.. tutorial kena cuba ni..
boleh cuba untuk post entry kan..

zawal said...

alamak..ajarlah step by step