Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Yum-Yum...

ari nie masak nasi beriyani(btol ka eja cam nie).
masak sendiri jer..bukan susah pon rasanya..
bahan2 pon tak banyak..
rempah dia ble carik kat kedai rempah ratus india atau mamak.
cakap aje nak buat nasi beriyani,nnt dia mix la rempah ratus tu..
cara2 masak mcm gambar  kat atas nie ha..
yang paling penting..masa nak tumis rempah tu..
pastikan btol2 naik bau..baru la sedap rasanya..

dah masak..terus ble makan..nak sodap lagi taruk
kismis ngan biji gajus..
jom masak ramai2...

17 follower here!:

Nur Farhana said...

Padlah.. Nape kaler dia mcm tu erk??? Hik hik hik.. =p

Wah.. Pndai anak dara msak.. Ooppss.. Dara ke? Terlebih sudaa.. =p

Fadhlah said...

dah tak taruk pewarna..mmg la colour dia cam nie..huhuhu.saya jantan tulin yer

...Te-are... said...

wah... pandai nya masak... nasi beriyani lg tu... teha pon x pandai masak, kena menuntut ni... wakakaka

Fadhlah said...

uik..malu la..nak nuntut ble jumpa kak Ct ngan Mat Gebu..dlm sidebar balah kiri tu(G-blogger-T)nama blog diorang Dapur tanpa sempadan ngan Dari DApur Ct...mmg comperm telioq masuk blog depa

lalink7 said...

wah anda sangat rajin memasak..
hehe..

Fadhlah said...

mana ada..seminggu sekali jer skrang nie

[Q.e.M.a] said...

mari memasak bersama incik fadhlah~
pasni nk kenduri da bley msk sendiri la ye ^_^

aleena said...

wahhhh thumb up ..

fadhlah msk dessert lak nanti bley copy recipe nk try:P

Fadhlah said...

adus..mana reti dessert2 nie..pe la melawat dapur kak ct ngan abg mat gebu tu...lg mantop dessert dia

DeVoTeD LiLy said...

wahhhh bkn saje terer buat 3 column..
terer msk nasik beriyani jgk...
puyoiiiiihhh...

DeVoTeD LiLy said...

wahhhh bkn saje terer buat 3 column..
terer msk nasik beriyani jgk...
puyoiiiiihhh...

Fadhlah said...

tima kasih...ada maslah bg tau ek

haruan tasek said...

buat lapar dipagi hari nie

Fadhlah said...

jom makan..

miss azlina said...

nk cikit..

tudc said...

kakakakaka.bini merajuk ke encik padlah..apsal masa dok ngan naku kat penang ang tak pernah masak..asik makan kedai mamak je kita..JErry

zAck said...

emmmm.
bewsr nyer ns beriani