Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Valan-valan

tiada kena mengena dgn gambar
(hiasan semata2)
Tak tau dah nak buat ngan budak sorang nie...suka sangat kacau budak..asal budak lalu jer...suka suki dia jer lepuk kepala budak tuuuu..puas dah cikgu-cikgu lain nie duk mengajo dia suh jadi baik...Mak ayah pulak klu di panggil ke sekolah tak penah pulak nak datang...itu la maslahnya...tunggu minggu depan jer la..klu tak mai jugak..mmg surat amaran akan keluar la..mmg la sayang kat budak2 nie..tp,klu dah melampau mcm nie..mcm mana la nak buatkan?takan la nak merotan jer hari2...tak bagus gak untuk budak2..
poning2

13 follower here!:

miss azlina said...

meh sy tlg rotankan plak..hehe..
sbr..sbr..cik padlah..kang naik darah tggi plak..ehehe..

pa'loi said...

sbr..sbr..abg

Sathes Kumar said...

Meh aku cakap kat dia dalam versi bahasa tamil lak....

sHaH said...

rotan lagik...

shah naik kesian plak...

tapi...

kalo cara tu yang elok untuk masa depan diaorg, abg buat la..

rotan untuk mengajar...

bukan untuk mendera..

ingat tau..

sHaH said...
This comment has been removed by the author.
aien~s corner said...

ish2.. mby mak bapa dowg pn cm 2 kot..huhu

♥ balkidz_hunny ♥ said...

hurmm..budak2 zaman skrg!!
memang tak makan saman!!
Geram..yg tu yg kecik..
yg kat U ni,dah besar2 pon tak pandai pikir mane baik mane buruk!!

Kotak Hati said...

kebnykn sek akan ade budak perangai mcm nie..hu3
even mak saye pun pernah cerite mcm kes nie gak..
tapi mak ckp..
parent slalu salahkan cikgu..
padahal parent yg x pandai ajar anak2 mereka..
hu3

[Q.e.M.a] said...

huhu~
teringat mse skola dulu
ade sorg budak kne pegang kaki dgn cikgu tp kepala ke bwh dr tingkat 4 kelas..
sbb dy ske tepok b***t gurlz..
cikgu asri..ganaz!

zawal said...

apa ke halnya ni..aduh!aku yg bkn cikgu pun pening dgr cerita ni..kesian kat para pdidik skrg ni.ada aje masalah.

Afendy @ Ustazkodimero said...

Hurm apa nk jadi la dgn budak2 sekarang nie...

Mak bapa pun kena la ambik tahu sama,x leh lps tangan jew...

lionteen said...

geramnyee ngn budak 2..
bia je lionteen lepuk pale die..
aaa..
br die tau..

EIPUL said...

owh, cikgu ea. Selamat pagi cikgu! [tiru gaya nyanyi upin ipin]. LOL

budak2 sekarang ni meamng degil tak ingat dunia. Mak ayah bz bekerja kot. Nak buat camne kan?