Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Tag lagi...kita tengok siapa yang kena..

kali nie Tag + award.
lain dari yang lain nie..yer ker?tp mcm tak penah buat jer
yang penah dapat award cam nie jer..yang tag+award nie tak penah lagik..
telah dipasskan dari cik JulietANNa kita tu.rerajin la pollow blog dia yer kawan2..

The rules:

• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.

• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.

• Pick your ten (10) most deserving receipients and describe them.

• Leave a comment on the receipients’ blog to tell them they’ve been tagged.

• Paste the award badge in your sidebar

banyak gak arahan dia tu..tp mcm malas jer nak jawab semua...
• Write five (5) interesting facts about the person who gave you this award.
.
.
1.baik hati.
2.kakak perihatin(tp garang gak ooo)
3.org seni...(otak belah kiri nie)
4.hormat ibu bapa(sayang gila dia ngan mak ayah ngan adik beradik dia tu)
5.suka main tenet...
• Jot down ten (10) interesting facts about yourself or your hobbies.
1.malas la nak buat tulis benda2 nie..nnt jd kes polis lagi susah la pulak...
biasa la..dunia blog nie..tak habis2 ngan sikap dengki mendengki nie...suka hati la nak tulis apa pon dlm blog nie...yang nak dengki tu pasal pa?tp malas la nak layankan..report polis sudah...
2.hobi sekarang main camera kot...hehehe.24 jam duk usung camera kehulu kehilir...(kalah wartawan sinar harian tu..hahaha)
.taknak tag saper...sory.
korang semua baik hati...
(yang nak amik tu,dipersilakan yer)

7 follower here!:

haruan tasek said...

rajin juga ko jawab tag

d 4 dahlia said...

owh biasalah haruan tasek..aku mmg rajin..(tlg fadlah balas komen haruan) hik..hik..

Afendy @ Ustazkodimero said...

Adeh tengah blur nih..
Nasib bek x kena tag dgn Cikgu Pad..agagaga...

Fadhlah said...

malas la nak Tag sape2...nnt2 la yer...

Shima^Ku said...

udah2 la tag...lagipun kekadang soalan yg di tag tu dah kena tag pon oleh org lain...

sy sokong en padlah agar tidak tag org2 lain..heee...thumbs up to en padlah...

kekadang tu mmg dlm berblogging ada je yg dengki..kutuk mengutuk pun ada...adussss...

miss azlina said...

mmg baik ati padlah nie..ehehe..

zawal said...

alamak..tag lagiiii