Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

AnakWayang

Ramai tol org pe panggung wayang sekrag nie...
nak masuk pon dah susah....yer la..malas ah nak beratur..pastu tunggu lelama...
klu kaunter buka 3-4 kaunter takper la..ini ada 2 jer..itu pon slow aje...
takper...esok ada lagi+tiket murah...
tgk  la berapa panjang barisan dia tu...
dah tu berbelit2 mcm ular pulak tu...

(ntree yang tiada kena mengena ngan gambar diatas)
Cerita apa yang best  sekarang nie yer...
takut frust jerk..beratur lelama..last2 mcm hempeh ceritanya...
bg pandangan sket pollower yang kaki wayang tuuu..

13 follower here!:

Eyna's said...

nak kata kaki wayang takdelah...

tapi dah tegk
Jgn Pandang Belakang Congkak?

Akak rasa orait gak...
gamat le panggung dibuatnye...

julietANNA said...

haa esok jgn lupa tgk transformer!
baru kua wayg.mmg lbh hangat dr biasa laa panggung tu.msti penuh.HAHA.

Na Shari said...

Akak nak tengok transformers... :)

haruan tasek said...

memang best nonton wayang... tapi beli tiket macam hampeh aje

lionteen said...

kene dtg awal2 pg..
hahaha

sHaH said...

esok transformer nak kuor..
tgk cite tu la best!!!

Shima^Ku said...

masa dulu2 tu..suka juga la tgk cite kat pawagam...tp skg dah tak lagi...tgk kat umah pun ok je...

Fadhlah said...

ok2...vote to transfomer

miss azlina said...

x suka tgk wayang..
baik beli cd tgk kat umah.. leh tgk + ulang byk kali..

Fadhlah said...

ee...beli cd pirate..

zawal said...

oittt..tak ngajak nampak

miss azlina said...

cd pirate pon kualiti sama cam ori.. baik beli yg murah punye.. sape suh jual yg ori mahal2..haha.. tiket wayang pon lg mahal dr cd pirate.. pastu leh tgk skali je.. kalo cd leh tgk byk kali.. leh rewind lagik.. hehe..

zawal said...

betul tu,cd cetak rompak lagi best,lebih2 lagi jika member kita tu beli cd ori pastu kita rompak cd dia.haha