Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Durian Time

org kata..klu pergi ke n9 sekarang nie
jgn lupa beli durian...
sekarang nie kat sana mmg tengah musim durian,
dan  sangat murah harganya...
klu kat pekan kuala kelawang tu...
korang ble beli sebakul ngan harga 30-40 hengget jerk!
jadi apa lagi..kita org pakat2 kumpul duit dan memborong la kat sana..
jgn kata sebakul...3-4 bakul yang kita org borong..
geng yang dah kenyang makan durian..
makan durian sampai ble gelak2 tu...
yang nie pulak gelak sampai pegang perot tu..
p/s:jagn gelak2 sambil sendawa durian sudah la...hehehehe
sesi menilai durian..mcm2 la nama durian yang  kuar..
durian telo la..durian bunga la..durian kiwi la...
nama pelik2 aje..

yang pakai sarung tangan tu tukang kopek durian...mmg terserlah ke-expertan dia..
sekali jolok jer...terus terbuarai..apa lagi..masing2 duk mengangkut la bawak larik durian tu...
p/s:esok pepagi buta pe cari lagi durian..tujuanya nak bawak balik lakan..tp nasib malang la sket...kedai tutup..yang ada buka...mahal la pulak!kuang asam tolll...
sesekali mcm nie mmg merapatkan silatur rahim,
hilang segala maslah...korang mcm mana?minat tak ngan durian nie?

20 follower here!:

LiNda said...

oh hoh hoh Durian .

best gilerrr . Suka aarr tengok kakak yg pic no 2. Siap gelak-gelak makan...

bebaik kak... ngeriii sehh.

lionteen said...

ala..
lionteen xsuke mkn durian..

lionteen pun pelik..
dl kecik2 mmg gile durian..
bile da bsr ni..
xplak..
np yek..

Fadhlah said...

kak linda..itu la pasal..suka tgk dia happy cam tu..

Fadhlah said...

lionteen:mungkin sebab masa kecik dah puas makan kot...

Shima^Ku said...

mujur la hamba paling tak suka dengan durian...klu tak maunya mencari durian tu kat n9..ye umah kat sana..

makan durian tu berpada2 la ek...nanti domam plak..

mRs.jUkoGYu said...

ramai nyer citer pasal durian..uuuuwaaaaaa...dengki nie.. ;(

lalink7 said...

cikgu..
kalau camne punye kes...
memang leh mabOkkk makan durian bebanyak...

pas makan gosok gigi okey..
hahaha..

Fadhlah said...

shima...kat sana kan tengah murah..jom ah..malu2 pulak...hehehehe

Fadhlah said...

mRs.jUkoGYu:takyah nak dengki...dah banyak durian kat tepi jalan tu...berhenti kereta terus ngap pon boleh...heheheh

Fadhlah said...

lalink7-mmg malam tu kita org mabok pon..pastu tebongkang ramai2 atas katil...hehehehe

Sathes Kumar said...

mat salleh mengatakan dalam kitab dia org bahawa buah durian adalah buah yang paling busuk didunia....

Ape kehehnya....

Punya la best make durian....

sHaH said...

wah, kat semengjung dah musim durian.
sodap tuh!!!
ni yang rasa nak balik semenngjung nih..

Fadhlah said...

satesh-org putih tak puas hati bab durian nie jd raja buah...so,untuk memburukkan tittle tu diorang ckp la durian nie busuk...hahaha(ada betol ka)?
shah-kat semenanjung nie mmg sepanjang taun ada buah durian....cuma tempat jer berubah2...mcm 2 bulan lepas..musim durian nie kat pahang.

ASYIQ said...

Saya anak ayah yang ada dusun durian....tak pernah beli durian. Terus makan bila dikutip di belakang rumah....sedapnya mengatasi yang lain...hihi.

haruan tasek said...

bubur durian ada?

Mrs. Adz said...

waa....besynye doyan..daku pun peminat doyan tau..

*beli kat mane kamera dslr tu..

Fadhlah said...

bubur durian takder mlm tu...main pakat ratah jer..
*camera tu org punya...harga dlm seribu jer kot..

Redbloodsnow said...

uiii...kenduri duyan nampak..hehe

Shima^Ku said...

ala en padlah...sy tak suka dengan durain..hidu bau pun leh mual...apatah lagi nk makan...huhu..en padalah p je la mkn..perabis semua stok yg ada...hehe

zawal said...

tq anto durian 3 bakul kat rumah..apasal tak gtau nak makan durian..kalau tak bolehlah pergi ke dusun 6 ekar saya kat rembau tu..makanlah puas-puas