Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Selamat Berehat

padlah nak rehat kejap dari membelog nie...hari sabtu nie ada balik kot...insyallah,klu ada cerita baik..mesti keluar punya...surat pangilan Buat MODUL dah sampai..tempat,Hotel Seri Costa,Melaka.ada sesapa penah outstation kat sini tak?best tak tempat nie..makan minum cam mana?

7 follower here!:

sHaH said...

selamat berkursus..
(kursus ke?)

Fadhlah said...

tak..kena berkerja..taun depan kan kbsr ngan kbsm nak lupus..so,padlah kena buat modul pendidikan baru laa.....

CaPiQa said...

kat melaka ke nanti? capiqa sampai melaka jumaat petang. hehe..

Shima^Ku said...

mantop juga cikgu padlah kita ni ye... cikgu padlah dah berapa tahun berkecimpung dlm bidang pendidikan ni?

haruan tasek said...

ok geng tempai nie best punya... makan senang biasalah bandar perlancongan... selamat berkursus

Fadhlah said...

ala..jumaat ingat nak balik dah cik capiqa oii...hehehe

shima:Ala...baru jer posting...nnt klu sempat curi modul tu padlah sent la kat kawan2..hehehe.benda berguna tuuuu

miss azlina said...

slmt bekerja..
slmt bermodul..
slmt pegi n blk..