Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

ok KOt

Dah pukul 11.30 dah nie..kelibat mak bapak budak tu pon mcm takder jer..mungkin masa tido semalam diorang pikir apa yang aku dah kata tu kot..lama jugak la aku bebel semalam..siap aku ble call diorang balik!aku nie klu dah marah mmg cam tu....habis crd pon takper..(padahal ari nie ble top up...gaji dah dapatkan)hehehe...harap2 dia insaf la yer..jgn ashik duk pertikai apa yang cikgu nie buat...tugas cikgu yang utama mengajar anak2 encik2 semua supaya pandai...saya ulang sekali lagi..supaya pandai,jadi bijak dan yang penting bila dah besar jadi insan yang berguna pada nusa dan bangsa...mmg aku tak ble lupa ayat yang aku tembak semalam...ayat maut  dan berbaur perkauman(tak baik buat mcm nie)..U tu india....I nie Melayu...klu I nie jahat sangat..I taknak ajar anak U tu.U nak tengok ke anak you tu jadi bla..bla..bla......I dah ajar anak you elok2..You buat kat I mcm nie yer...U tak puas hati U ble ajar anak U tu sendiri la... U tak penah ke tengok buku anak U dlm bag tu...(I selalu tengok la cikgu..terutama nya buku yang cikgu ajar)...Eh,Bos...sorry sket..U jgn nak tipu I yer...buku anak U tu tak penah I kasi bawak balik tau...I simpan kat sekolah...buku anak U tu..klu dah bagi bawak balik...mesti esok hilang...pastu jadi belacan...bila dah ilang tu..bukan U nak tolong beli pon...mcm bulan satu dulu..2-3 minggu I tunggu parents beli...tak beli2 jugak..last2 I beli guna Duit sendiri bagi anak U...You jgn nak salahkan cikgu la klu rotan anak U tu...klu I yang tak peduli pasal anak U tu kat sekolah...saper lagi nak U nak harapkan?takkan U tak penah marah anak U tu kat rumah..takkan U tak penah rotan anak U tu kat rumah?mesti pernah kan?kenapa U rotan anak U tu kat rumah...mesti sebab nak ajar anak U tu jadi manusiakan?sama la jugak ngan I..I rotan sebab nak ajar anak U jadi pandai..suruh jadi manusia...klu U tak puas hati..U datang sekolah la esok...Jumpa Guru Besar...OK la..I pon ada kerja nie...g nite....

.

.

padlah pon terus letak tepon tu...malas dah nak layan org mcm nie..dah la tefon time org nak tengok berita..rugi masa 30 minit...adus...apa la nak jadi ngan mak ayah zaman sekrang nie yer...anak kena rotan sket pon dah mengada...bukan kuat pon rotan semalam tu..rotan warning jerk....merah pon tidak tapak tangan nyer tu...entah la..klu pikir2...mesti bab padlah nie berlembut sangat kot...dalam hati diorang ingat cikgu padlah nie ble makan la kunun...

.

.

moral of the story..

1.jgn berlembut ngan mak bapak mcm nie.

2.jgn biarkan anak murid naik kepala...sakit kepala nanti cikgu2 nie...

3.sentiasa bawak rotan dlm kelas tu..

4.ada murid  buat salah..terus sound..jgn duk biar lama2...

5.bagi tau kat anak murid kita tu..suh dia bg tau cikgu rotan dia..klu mak ayah bagus...dia bantai lagi anak dia tu..klu yang kureng tu...sila la telefon cikgu tu yer...

6.jgn rotan anak murid ikut emosi...bahaya nie...anak org tu..bukan anak kita..

7.ajar anak org lain mcm kita ajar anak sendiri..

8.mak ayah kena berkerja sama dgn guru dlm mendidik anak2..jgn duk mandai2 sendiri jer ajar itu ini..tambah2 lagi taun depan..dah ada modul baru...

ok la..ada banyak lagi sebnarnya..nak sambung kelas jap...wasalam.

p/s:mcm mana la anak-anak kita nanti yer....perlu ker dimanja begini lagi?

14 follower here!:

sHaH said...

fuh..
payah tol la macam ni..
ntah pape la bapak dier..
abg..
sabo k?

haruan tasek said...

caya le cikgu... bagi je cukup2 kat budak nakal macam nie...hu..hu

Fadhlah said...

itu la pasal..mcm satu kepuasan pulak bila lepas tension kat mak bapak mcm nie...

zawal said...

dak ku katakan,budak skrg dah melampau.tahniah cikgu.

zawal said...

maaf,bkn bangsa lain aje yg camni,bangsa kita jugak.lagi teruk.sy gka tak drotan masa kat sekolah hari tu,taktaulah apa nak jd pd sy hari ni,dato' seri pun tak dapat kot

zawal said...

maaf,bkn bangsa lain aje yg camni,bangsa kita jugak.lagi teruk.sy gka tak drotan masa kat sekolah hari tu,taktaulah apa nak jd pd sy hari ni,dato' seri pun tak dapat kot

zyLa said...

mmg ptt padlah kta cm2 kat parent budak 2.kasi sedar sikit.xkan rotan sikit pun nk bising2

Baizura said...

bagus ar cikgu paklah ne..i sokong cikgu...hidup cikgu paklah...

miss azlina said...

kalo cikgu xleh nk ajar.. biar rotan yg tlg ajarkan..

sy percaya, mrk yg pnh dirotan cikgu satu masa dulu..adlh org yg berjaya masa kini..

zawal said...

sokong komen 'baizura'

♥ balkidz_hunny ♥ said...

cayalah bro!!

budak2 camnie mmg mak bapaknye kene "disekolahkan" dulu..

kakzana said...

slm fadlah...suami akak penah kena report polis oleh parent yg mcm gengster. anak dia nkl nk mampos dia taktau (ke buat2 taktau). nsib baik ada bukti kukuh rekod ank dia mmg buruk. kalo tak suami akak dh kena lokap agaknya...parent mcm ni suka manjakn ank x brtempat.

zawal said...

baca komen kak zana ni rasa2nya parent dia yg patut masuk dlm.biar padan muka dia

Cik Mira said...

jgn manjkan anak anak sejak dr kecil. dan jangan tegas sgt, kelak budak akan memberontak.