Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Lampu Neon


Kita satu Geng laaa..

14 follower here!:

Afendy @ Ustazkodimero said...

Ohh ader scandal dgn lampu neon ek...
kihkihkih...
*jelous nih....

Honeydy Love said...

wahh.. jelesnye.. nie yg nk kumpul duit cpt beli mcm tu gakk... huhu..

Silverleaf said...

wahhh...baru ka?...tahniah...tercapai impian ang...

Fyda Abd Rahman said...

hohoho.
dh ader lomo.
dengki2.hehe :)

btw,tahniah okay.

░♥si lampu neon♥░ said...

aku terasa la, uhuk2.

anyway, nak kemere sbijik!!

Fadhlah said...

wahai kawan2..camera tu camera lama la(org dah jarang pakai skrang nie)...camera baru blom beli lagik...cuma nak ucap tahnniah kat sorang sahabat blogger tu bab dia pon dah ader camera yang sama spesis cam nei..

lionteen said...

leh la tgkp gamba lionteen byk2..haha

haruan tasek said...

cantik kamera

NGoNgexz said...

byk org suka hobi mahal ni skrg...huuhuhu

sHaH said...

abg, shah plan nak beli nikon yang baru tuh..
jom beli...
huhuhu..

Shima^Ku said...

boleh la jemput en padlah amik gmbr sy masa tunang akan dtg ni..boleh tak...

Lan said...

wwawawa.. hohohoho.. leleh air liur..

bila kah ku mampu milikinye.

heheh

iamamongyouandyoucannotseeme said...

Hehe. :)

azra said...

wah..kamera impian..slr!!