test

My ID FB Page

MY PAGE

Powered by Blogger.

Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

aku dah kata

dah kata dah...mmg nak mengamuk ari nie..
mmg btol la budak2 nie..tak paham bahasa..
org suh anto buku skrap yang 5-6 muka surat tu pon tak ble...
hangin satu badan..memang sorang aku libas...
kuang asam tolll!manja sangat budak2 nie..

dah ku agak mesti ada mak bapak yang akan telefon..
lepas magrib..tepat kol 8 mmg ada mak bapak yang call....
hangin aku naik lagik...sekali mak bapak kena marah ngan aku!
korang tak tau ker anak korang nie bermaslah!jgn nak salahkan cikgu jer yer...
mak bapak diorg nie tak penah ke tgk buku2 anak dlm bag tu..
bukan baru aku bg asigment buku skrap tu...sebelum cuti lagik dah bagi tugasan tu...
cuba la korang tanya anak korang tu...takder kerja sekolah ker ari nie pastu jgn duk tanya jer...terus periksa bag sekolah tu hari2...selalu telefon cikgu..tak pon tanya khabar anak tu ngan cikgu kelas!jgn bila dah bebirat baru nak calll terhegeh2 itu bagai...kuang asam tol manusia spesis mcm nie...dah lama aku sabar ngan mak bapak mcm nie...
.
.
takder dlm dunia nie cikgu GILA suka-suka jer nak rotan org...cuba la guna otak tu..kenapa la cikgu pukul anak ko tu..jgn nak mengong kata kat cikgu itu ini...mulut anak ko tu pon bukannya btol...ckp tak serupa bikin..jgn aku ckp aku tak halal ilmu aku tu udah la!mmg xxxxx la anak ko tu sampai beso nanti!
.
.
sabo jer la aku ari nie...
hati panas jer..dah la puasa ari nie..
tambah lak anak murid mcm nie...mmg tak ble blah la..
tungu jer la esok cam mana..aku dah sound suh dia datang sekolah esok...
siap la budak tu...aku nak tunjuk semua buku latihan dia..biar sedar sket mak bapak mcm nie...
.
.
p/s:nak tido dah...sory tak melawat blog korang..penat ari nie+puasa+hati panas ngan budak2 tu....

15 follower here!:

anN said...

sabo ye kamooo...sy dgr pn jd hangin sme..huhu..

anN said...

sabo ye kamooo...sy dgr pn jd hangin sme..huhu..

luvlyziha said...

ayakk... fadlah marah la pulak.. skang bdk2 da naik lemak.. bila rotan sket mak bpk smana.. tp bila cikgu x amik peduli ckp cikgu mkn gj buta..

TE-ARE |MOND|™ said...

mencabar ya profession cikgu skrg... btol2 manja student skrg ni... skit je kena, abisla cikgu kena maki hamun ngan parents... sian cikgu...

zyLa said...

tebal nya rotan tu.sabar ye padlah.zla y bc pun nk hangin lak ngn budak tu.sabar2 ye

.::Wanie::. said...

sabar2... mmg budak2 skng manja bebenor...

aleena said...

sabar ya padhlah..
relax2 jgn pk sanagt pasal hal nie..

Unknown said...

woah garangnyer ckgu....takott...sabo jer la..besa la budak zaman moden ni...x mcm kiter dulu2

Anonymous said...

cian padlah..
byk2 sbr k..

tgk mak lionteen jd cg pun.lionteen da se penat..
stress sgt kan...

sbr k..

Unknown said...

sesetengah mak abah tak amek kesah soal studi anak2 diaorg..
so pepandailah abg motivate budak2..
hukuman tu penting tapi merotan bukan hukuman yang pertama.

ArinAzzam said...

riena sokong dengan tindakan padhlah..mak ayah sekarang kurang mengambil berat prihal anak2nya..klu mak riena,,adik balik asrama cuti sekolah dia dh membebel "boy,,ko xde keja sekolah ker?? asyik nk main jer..ko jangan nti ibu pukul ko kn" hehehhehe..didikan rotan memang memberi kesedaran tp parents skrg xboleh terima dgn tindakan tu lak..klu riena,,riena akan buat tindakan yang sama,,go padhlah..go..

Silverleaf said...

ohhh aku dah dalam tahap laen dah....kalo jadi kes macm ni aku anto ke GB je...maleh aku nak bazir suara menjerit depan muka mak bapak budak dah....kalo deme xsiap keroje aku tulih komen panjang2 dalam buku deme....pastu aku bior je...kalo mak bapak dier prihatin dier akan amek tindakan kat anak dier...kalo dier memg jenis xpeduli kat anak, dier xkan perasan pun komen dalm buku tu....jadi aku dah jalankan tanggung jawab aku sebagai guru....sekarang deme lak same ade jalankan tanggung jawab ke tak....karang kalo aku bising2 nanti jadi pergaduhan etnik plak...

Unknown said...

En padlah...budak2 skg mmg mcm tu la ragamnya..manja+mengada2..balik umah bukan buat keja yang di suruh wat oleh cikgu sebaliknya dok tgk TV lebih2 lg klu kat umah mereka ada Astro sure dok melagut tgk channel 611 (Astro Ceria)...masalah dtg bertubi2 bila ibu bapa tak bagi perhatian kat anak mereka...habis sekolah biar je,bukan nk perati apa budak2 tu buat..

Klu sy mmg angin juga tp akan fikir balik la...bnyk kesan -ve klu angin lebih2 kan..

En.padlah bnyk sabar2 la ye..

Sathes Kumar said...

nak datuk.. ganasnya ayat2... biar sedar sikit parents.... pas ini kalau ank korang kena bunuh, jgn baru nak check buku2 anak korang. hehehhe

miss azlina said...

takotnya tgk rotan tu! larik..