Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

aduhai

semalam tido sekali mengigau da...tetiba jer mengigau tak pasal...pastu siap mimpi2 pulak tu(berpeluh2 mimpi padlah tu)...mungkin bab penat sangata kot+letih lagi....kerja pulak menimbun2..nak kena satel satu2...anak murid pulak sekarang nie dah pandai mengada2...menjawab pon dah pandai...time mengajo pandai pulak buat lawak bodo...kunun2 nak bagi kawan ketawa...tunggu la korang..petang nie jugak aku beli rotan...dah lama tak merotan org nie...ada gak setahun lebih...tahap stress dah sampai kemuncak...tunggguuuuuuuu..akan ku guna sepenuhnya kuasa guru disiplin ku itu.....

19 follower here!:

Na Shari said...

Nak rotan anak murid kena hati-hati skrg ni...Mak bapak skrg bukan macam mak bapak kita dulu... :)

LiNda said...

weiii lari weiii ....

cekgu padhlah datang !

iqafi said...

cikgu garang weiiii

jom2 kita pancitkan tayar keta cikgu..hikhik

Fadhlah said...

tak kira..nak rotan gak..budak2 sekrang nie dah lebih2..tak makan saman dah...kunun2 sikologi la bagai..apa pon tak jadi!rotan gak yang jadi...kita ajo kat depan..depa gado kat belakang!

.::Wanie::. said...

Wah... gawangnya..
btol2..wotan je mne yg naderr tu...

Fadhlah said...

mmg nak rotan pon...ari nie dah pesan bawak buku pon tak bawak2 jugak...geram ngan perangai budak sekarang nie..

♥ balkidz_hunny ♥ said...

garangnye cikgu nie.. =)

tapi bagus jugak..btul2 budak2 skarang nie tak makan saman..dah pandai menjawab n wat lawak!

sabar ye cikgu...

haruan tasek said...

dah boleh merotan balik.... apa lagi rotan aje la

lionteen said...

padhlah ni guru disiplin upenyee..

hehe..
tkutnyeee..

bgus2..
rotan je drg 2..
budak2 skang ni nakal tul..
geram2!!!

sHaH said...

abg, jgn la rotan budak2 tu..
cian diaorg...
huhuhu...

yattt said...

bantai ja padlah..jangan kasik can..!

zawal said...

memang betul..budak sekarang ni memang dah melampau sangat..mak bapak pun satu..sikit-sikit lawyer..camne nak maju..

miss azlina said...

anak murid skang dh makin berani.. nnt padlah rotan dorang.. dorang rotan padlah blk..huhu..

p/s:sblm tido jgn lupe bc doa tido yek..

Fadhlah said...

malas la..ramai dah yang kena rotan ari nie...

d 4 dahlia said...

dh kalo ank2 murid skrg smakin degil maka hukuman perlulah smakin zalim..baru adil..tukar kan terus rotan dgn rantai besi..hik hik hik..

ASYIQ said...

Post kita sama ke....."ketua guru disiplin"?

Kadang2 pegang rotan pn dh cukup...x payah byk ckp...budak dh takut.

Tapi akak tak ada rotan.....jadi guru disiplin yang berhemah....hihi. Konooooooooooooonnya aje.

zawal said...

kau nak pinjam rotan aku tak?baru semalam guna belasah penjenaxah

Shima^Ku said...

tak sangka rupanya cikgu padlah ni garang juga ye...cikgu klu dlm hati tu rasa sakit sangat apa kata cuba beristighfar banyak2..insyaAllah akan di lapangkan dada..

kita manusia yg serba kekurangan dan tak kan lepas daripada melakukan kesilapan...tapi mohon daripada-Nya agar di elakkan dari hasutan si laknatullah...

Sathes Kumar said...

Hari tu pi balai... ikut kawan.. nak buat report... masa tu ada parent yang tengah report pasal ko.... habislah ko padlah... aku x leh tolong. Cikgu tu report kat polis yang ko ini seorang guru yang dedikasi.... wkakakakkaka