Tyler menekankan bahawa mereka yang terlibat dalampembangunan kurikulum mesti berusaha untuk mengenalpasti dan mendefinisikan:
1.Tujuan sekolah (purposes of the school)
2.Pengalaman pembelajaran berkait dengan tujuansekolah (Educational experiences related to thepurposes)
3.Organisasi pengalaman pembelajaran(Organization of these experiences)
4.Penilaian (Evaluation of the purposes)
read more: page 9-18
2. Pembangunan Kurikulum
Click Follow to follow my blog
Join me to get Extra Discount
SeniFoto on Facebook
nota kaki
Popular Posts
-
keserabutan kepala kembali lagi..inagat ker boleh bersenang lenang..rupanya!!!amik kooooo... sekali berduyun2 fail kena tambah lagi kat opis...
-
seronoknya...kat otel nie ada line wifi la...bangga seh..sesampai jer kat sini terus tanya wifi ada ker tak kat sini..diorang kata cuma ada...
-
1. Besides your lips, where is the favorite spot to get kissed? Geli aku! 2. How did you feel when you woke up this morning? ahhhhhhhhhhhh.....
Nota: Model pendekatan Tyler
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 follower here!:
Post a Comment