Tyler menekankan bahawa mereka yang terlibat dalampembangunan kurikulum mesti berusaha untuk mengenalpasti dan mendefinisikan:
1.Tujuan sekolah (purposes of the school)
2.Pengalaman pembelajaran berkait dengan tujuansekolah (Educational experiences related to thepurposes)
3.Organisasi pengalaman pembelajaran(Organization of these experiences)
4.Penilaian (Evaluation of the purposes)
read more: page 9-18
2. Pembangunan Kurikulum
Click Follow to follow my blog
Join me to get Extra Discount
SeniFoto on Facebook
nota kaki
Popular Posts
-
esok mungkin tak ble nak update bab lappy dah ader org pinjam....mungkin malam baru update...siang tadi GITN ada call..dia nak mai repair li...
-
nak laju..ble click sini youtube enjoyyyyyy....
-
read More: https://www.facebook.com/paklahEntertainment Sila senang hati untuk click iklan dibawah. ~bersedekahkan amalan Mulia~terima kasih.
Nota: Model pendekatan Tyler
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 follower here!:
Post a Comment