Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

up date kes

Kes saman akan diteruskan sehingga saat terakhir...

surat dari Jpj dah dapat...
persediaan seterusnya adalah pergi ke balai...
soalan pertama ada dalam kepala...
seksyen mana?
kaedah mana?
kenapa?
bagaimana?
definasi lampu hadapan?
definasi ubah suai?

p/s:
Semua tu kena tahu utk nak bersoal jawab dalam makamah...
dah dapat jawapan,harus semak balik akta2 yang ada...

ceh....
aku nie dah mcm polis la pulak...nak kena study bagai pasal akta2 nie...
cik trafik tu la yang punya pasal...
aku nie hangin sket klu saman tak kena tempat..klu boleh,semua nak lepas...
untuk pengetahun,nie kali ke-2 kena saman seantaro idup nie.....
saman yang pertama dulu...
kesnya pasal exzos motor...
itu pun lepas jugak masa pe makamah..
masa bersoal jawab..
saya nyatakan dua perkara sahaja...
1.takder test bunyi?
2.berapa disabel ukuran exzos motor saya tu?

akhirnya...

tutup kes...

pesanan:
pada penguna diluar sana..jgn duk senang2 nak bayar saman...klu rasa diri tak bersalah tu,baik pegi jer makamah...ikut prosuder...jgn duk senan bagi orang pijak kepala kita...okkkk

apapun,kes ini akan di update dari masa ke semasa...

3 follower here!:

lalink7 said...

brpe kali naik court? klau byk kali letey jgk tue cikgu..

Fadhlah said...

takper...makamah depan rumah saya@betul sebelah ofice..takder maslah...klu jauh tu lain kira la..

Silverleaf said...

Oooo...aku pakei bayo je sblm ni....aku cume mintk kurg je.......