Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Aku dicintai dan di damba oleh dia..sue!



Jenis kereta:honda Ek..
kesalahan: pasang lampu sportlight?arh...
kesalahan dia tulis:ubahsuai lampu hadapan(kuning)

makluman tambahan:
1. lampu tu masa beli memang dah ada...puspakom pun tak blacklisted.
2.lampu tu penting masa nak guna time kabus...babtu warna dia kuning..


persoalanya:
atas seksyen berapa?
dalam kaedah mana?

suka suki saman orang...hati panas tol!

avam Jpj pun tak saman benda2 teknikal mcm nie....dan utk pengetahuan,cuma ada beberapa orang pegawai Jpj jer yang ble saman benda2 teknikal.bukan semua pegawai boleh saman...

apa yang terjadi?

trafik dah saman aku....

kemushkilan:
klu ada yang boleh beri bantuan atau cadangan?tolong berikan pendapat yer...
rasanya kes nie mcm boleh menang...tapi tak tahu la..
lepas satu-satu maslah yang timbul...
nak raya dah nie..duit bonus tak tahu kemana tuju lagi...waaaaaaaa

1 follower here!:

lalink7 said...

sabar..itu dugaan petama nie..tempuhi dgn sabar ye cikgu... =))
saye xleh mmbntu..
hukhuk