Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

haloo

petang nie baru sampai di pangkor.....rambang mata o bila duk kat sini dan mula la tangan nie nak mengagau-gagau nak cari sesuatu....tak ble tahan bila duk tepi pantai tu....
esok @ malam nie baru update sket...resort nie takde wifi kat dlm bilik....paling jauh sampai kat tangga jer...takkan nak berwifi kat tangga lak...malu pulak ayo muka ni nanti....
tungggguuuuuu....
gagau-gagau sket....

9 follower here!:

LiNda said...

Jangan lupa beli satay Ikan ..

noor afzan said...

menggagau amik gambar alam indah ciptaanNya~

d 4 dahlia said...

snap gmbor bebanyak kat pangkor 2..jgn sebok bedengkor..

poyaty said...

wah..nk gagau ikan ler tu

xkn lah gagau aweks. hahaha

siti murni said...

happy shooting....jgn byk zzzzzzzzz or else u'll miss d best opportunity kt pangkor tu...!

hans said...

best ker pangkor?

Silverleaf said...

laaa...nape xkontek...kot2 leh singgah rumah aku dulu...

aleena said...

mesti tenang je tgk keindahan pantai kat situ..besh!

riena said...

p pangkor yer,,padhlah dah lama tak update blog nie...bila nak fotoshoot nie??? ngehngehngeh...