Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Gadisku!!
























Kenapa kuat cemburu yer?
Tak suka ar cam nie.....
Perempuan zaman sekarangkan ramai...6:1!
Mesti ar kawan perempuan lebih ramai dari lelaki....
Dah kata cinta...
takyah la nak cemburu lagi...
tak berguna pon...
merana dek hati jer..
nge...nge...nge...

persoalannya...
mmg perempuan nie suka cemburu ke?
best ker cemburu-cemburu nie?
cemburu tu tanda apa yer?


15 follower here!:

lyanalphy said...

cemburu tu tanda sayang...

Silverleaf said...

cemburu tu tanda xpercaye hehehehee

LiNda said...

cemburu.. merajuk
merajuk.. ingin dipujuk
dipujuk.. ingin dibelai
dibelai... masih cemburu lagi ?
bye bye .. kena tinggal !!
hai hai.. kepada yang baru

senangkann... ekekeke

jai@jezz said...

cik linda saya suker la ayat komen kamu tu.. =P ye wanita memang mudah cemburu.. tapi cemburu tandanya syg.. :)

Ms.Independant said...

Klo xde cemburu tandenye xde perasaan.
Maknenye xde rase ape2 pon kat lelaki tu.
Dgn kate laen, lantak ko lah nak wat pe pon. Ade ku kesa? :)

violetless said...

cemburu??kalo pompuan tu tak cemburu bt derk je laki cakap tak syg dia..laki lebih complicated...da cemburu cakap mengongkong..pelikla..

noor afzan said...

cemburu tu lahir secara semulajadi dan khas untuk insan yang kita cintai je..
tapi kalau cemburu buta tu, sebab x caye la~

bukan perempuan je kuat cemburu..
lelakipun sama tau..

imHepPie said...

besh pe cemburu kunun2 caring syg gile ar..

aku suka cemburu..

aku pon suka kalo laki aku cmburu ngan aku ahaha..

tpi biar pada2 ar..

d 4 dahlia said...

cemburu terbahagi dua..cmburu celik n cmburu buta..yg celik 2 kita blei kontrol lg arr..dapat yg buta..mmg bebetul bley gelap mata jap..pang!!! penampar jer jwp dia..haha..

Amietz @ f.kay said...

suka la ayat ko nie dalia...hehehe

Amietz @ f.kay said...

suka la ayat ko nie dalia...hehehe

+akufobia+ said...

cemburu tu thundercat.hoo.

aliadijamina said...

Itu bermakna hati dan perasaannya telah kau miliki.

ASYIQ said...

Boring ngan org kuat merajuk...tanda tak matured!!! haha

Merajuk ni time bercinta je ada org layan...dah kawen sok pepandai la kontrol...tak da sape dh nk pujuk.

lalink7 said...

cemburu nieh best....