Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

pagi yang indah..

hari nie cuti lagi...tak tau nak buat apa kerja dah...ingat lepas nie nak pe sekolah kejap..nak cari kerja apa yang patot...bila dah boring cam nie,takkan nak tido jer...nak pe berjalan..ponat la pulak...pastu mula la dahaga itu ini..lagi pon,buat masa sekarang mmg tak sesuai nak pe berjalan...banyak penyakit sedang menular...harus berhati2 dengan virus2 yang sedang berterbangan diluar sana...dah la semlam kena cirit...adus...tak tahan tol...seksa bila kena cirit nie..tambah2 bulan puasa...dah la penat membuang...perut pulak kosong...lepas tu mula la berbunyi sini sana dalam perut tu minta disi..aduh,dugaan dibulan puasa agak nya...ok la..petang sambung...

klu sempat nak taruk resepi semalam...

byeee

5 follower here!:

noor afzan said...

resipi semalam?
makan pe ye tuh..

sekolah cuti seminggu..
cikgupun cuti ek..?

Fadhlah said...

ala..resepi biasa2 jerk...
sekolah cuti,cikgu pun cuti la....rp.ada gak la yang kena duty...jaga sekolah..pastu ada gak yg ajar kelas tusyen..trutamnya budak2 tahun 6

LiNda said...

hehe
dahlah pose, kena cirit birit memang menyeksakan ..

so, pasni berhati2 okeh.

siti murni said...

cuti kdg2 membosankan jugak..

Fadhlah said...

kak linda:ok...dah nak kena..nak buat cam manakan?

siti:yup..btol tuuu