Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Tahniah buat saudara zawal


adriana alysa
5.45 pg-07/07/09
p/s:anak taruk A kat depan nanti masa exam duk depan tau!

12 follower here!:

zawal said...

alamak..jatuh saham aku..
anyway tq adik..atas ingatan.
nama belum confirm lagilah..
jika taruk "a" kat depan jika kat oversea still belakang gak..nama ayah mula Z

Fadhlah said...

yer la..itu oversea..ini under sea..hahahaha

riena said...

btul2 riena selalu dapat seat no.2 setiap kali exam..huhuhuhuhu..ARINA!!!! mabeles!!!!

siti murni said...

huruf ape kat depan pun tkpe..janji meaning nye bagus kan...:-)

Amietz @ F.Kay said...

ye laa tu .. aku yg selalu jadi mangsa .... ape pun aku tetap jadi sasaran n target utama ... gempak gitu .... tapi ada kala tak syok pun ada ... sbb terpaksa jadi mangsa pertama .. huhuuu ...

d 4 dahlia said...

kcik2 dh bertudung ek..hehe..

lionteen said...

thniah gak tuk mmb u yek..

hehe..

cute la that beby..

fadhlah bile lg?

sHaH said...

chubby nyer..
dapat kat aku, SIAP pipi budak tu!!

zyLa said...

comeinya

zawal said...

terima kasih semua di atas ucapan dan doa yang diberikan..moga Allah memberkati anda semua..

wassalam

zawalajammashod.blogspot.com

zawal said...

to paklah..terima kasih ziarah

lalink7 said...

nak jgk la cengginieh..
bila tah~