Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Comperm

Hukuman rotan dah tak ble dijalankan...cikgu2 juga tidak dibenarkan membara rotan lagi..apa jua alasan tidak akan diterima pakai...tak kira la apa jua bentuk rotan,besar kecik,nipis tebal..asalakan namanya rotan..mmg tidak boleh berada di tangan guru2....rotan hanya boleh ditampatkan di pejabat Guru Besar @ Pengetua sahaja!

p/s:tak tau nak kata apa dah....jgn ada yang bawak batang penyapu pulak sudah la....

6 follower here!:

noor afzan said...

la ye ker?
dulu saya ada gak la kena rotan sedas dua..
kena sepakpun penah..
tapi tu le kenangan namanya..
dak2 skang kena marahpun dah pandai melenting..
sedih woo~

aien~s corner said...

ha? ye ker? ish bruntung zmn dowg... zmn aien.. rotan sebeso btg pnyapu..huhu

lionteen said...

mnje sgt la budak skang ni..

miss azlina said...

suka suki la bebudak zmn nie nk buat masalah kat skolah sbb xdek kena rotan..

sHaH said...

baru je sembang perkara ni dgn lecturer arini..
masin-masing ada pendapat masing-masing..
bagi shah, hukuman tu penting tapi hukuman tak semestinya merotan, tol tak?
tapi kalo da terpksa, buat je la..
nanti mak bapak salahkan guru je kalo tak ajar anak diaorg..

che' guAziz said...

Gila melampau manja anak-anak zaman sekarang...geramnya..

Apa nak jadi parent zaman sekarang ni?
Nak rotan bagi pengajaran pun tak boleh ?
Lepas ni bertambah-tambahlah kebiadaban murid kepada cikgu di sekolah..

Masalahnya, parent-parent yang tak bagi anak mereka dirotan ni..educated-educated belaka pulak tu...bab cabar-mencabar cikgu memang mereka hebat..

Buka sekolah sendirilah senang..

Cis..!!