Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

takot oooo

Bahaya tau pollow lori cam nie...
tersangat bahaya ok... 

korang tengok la muatan yang dia isi tu..
mcm menjerit2 nak terburai je...
Pastu korang zooom pulak kat cermin keta padlah tu.
(belah kiri bawah)
apakah yang berdecit itu..
hahaha
p/s:cepat2 la lari klu dlm situasi cam nie

25 follower here!:

Sathes Kumar said...

bro... lori sekarang memang mcm tu... dah la bawa muatan penuh, pastu laju mcm bawa kereta ferari... aku rasa JPJ perlu hadkan kelajuan lori2 la... takut bro...

Fadhlah said...

itu la pasal..apa kata kita ganti jer lori tu ngan keta ferari yang kita tgk kat sekolah sri langat tuuu

yattt said...

bleh wat report ni..huhu

Fadhlah said...

ish2...report saja yat niiee

Fyda Abd Rahman said...

haha.ader taik burung.

:P

Sathes Kumar said...

nasib baik aku sekolah aku menghala ke jugra.... selamat dari kantoi jem pagi2.....

Rantong said...

Berhat-hatilah bilamana menulis blog. Tulis dengan ilmu & iman.

"Wahai orang-orang yang beriman, jauhilah kebanyakan daripada sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian daripada sangkaan itu berdosa, dan janganlah kamu mengintip, mencari-cari kesalahan dan keaiban orang, dan janganlah sesetengah kamu mengumpat sesetengahnya yang lain. Apakah seseorang daripada kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (jika demikian keadaan mengumpat) Maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan tersebut) dan bertakwalah kamu kepada Allah, sesungguhnya Allah Penerima taubat lagi Maha Mengasihani. " (Al Hujurat ayat 12)

View Profile: Rantong™

haruan tasek said...

seram aku dibuatnya

julietANNA said...

huih.nak2 org bru dpt lesen mcm anna ni.gerun~

Rona Realiti said...

aku follower ke 200...
xda hadiah ke...!?

Fadhlah said...

kamu sebnarnya pollower yang ke 205.5 org tu dah kena block user....

faRahFatiHah said...

ish2..bahaya tul!!!

aken_surf said...

jln yg aku lalu, xbyk lori cmni...kontena ngan lori pasir je yg byk...
pe kt cermin ko 2...taik burung ker...hahaha

lionteen said...

bhaye tul ni..
ni da lebih muatan ni..

~Cinta Cukulet~ said...

lori kalau kat jalan kg pun nak bawak laju2 huhu

sHaH said...

katne ni abg pad?
seram tengok..

LiNda said...

hahahaha taiiikkk burung.

larikkkk !

Shima^Ku said...

assalamualaikum...

klu sy mmg gerun tgk lori besar2 ni/....wahhhhhhh..gerunnyeeeee

ticnube said...

sgt bahaya.... jgn lah kite cr maut..die lori nih elaxx jerk..

.::Wanie::. said...

Tak suka follow lowi camni... kekadang ada batu kne cermin... calar cemin je..

Anonymous said...

bukan takat calar..pecah pon ponah..sib baik beli insuren cermin..tak la sangat meroyan tu...

aleena said...

sangat bahaya~
kang tak pasal2 keta kt gak yg calar2

Baizura said...

apa maksud Rantong tu paklah? lain macam je komen dia tu!

Anonymous said...

rentong tu mmg cam tu..

miss azlina said...

weekend g cuci keta no..ehehe..