Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Mimpi!

Oleh kerana dah dua minggu ashik tido lambat..jd mlm ni nak tido awal pon susah...mcm mana la nak kerja esok...mesti ngantok tahap baban nyer bila masuk kelas nnt..jangan  jadi mcm cita P.Ramlee tu udah la..ashik tido saja dalam kelas(hari2 cikgu tido)ah...itu bukan diri aku....nak mengajar mesti mengajar btol2....nnt rezki tu jadi tak halal pulak...budak2 kat sekolah tu pon bukan la ble dikira..pantang cikgu duk diam..mula la nak melalak sini sana(budak zaman sekrang)susah la nak cerita-yang kerja cikgu tu tau la perangai budak zaman sekrang nie-tambah2 lagi budak kat sekolah padlah tu...70 peratus india,20 melayu,10 lain-lain.paham2 ajer la..

ok ler..nak baring2 dulu...mintak maaf la bab dah lama tak melawat blog korang tu...padlah terjah mlm ni pon yang mana sempat jer..yang takdan terjah tu...-(mintak maaf la yer)..

p/s:mintak2 la padlah tak bertugas esok...langsung tak prepair apa2 nie....-blur la mlm nie-

10 follower here!:

Nur Farhana said...

Tido3.. Esok kelija.. Huuhuu.. =p

Fadhlah said...

tak ble tidoo la

Nur Farhana said...

Lorh.. Tak tidooo lg daa ropenye.. Mmg blur tahap gaban daa nih.. Hik hik hik.. Takpe3.. Nak kubacakan bedtime story? Atau lullaby? Haaa.. Pilih nk mana satu.. =p

Afendy @ Ustazkodimero said...

Ajak jew student g lepak libry..
x pun buat ulang kaji,
kompen otak lepa beku cuti panjang sgt...
*susah2 sgt tanya sorg2 cuti nie buat ape...hahaha

NGoNgexz said...

selamat pagi cekgu!!kalau nantok, mata tue tongkat pakai skru..

sHaH said...

huhuhu...
selamat mengajar...
kalo ngantok, g la merokok..

segar mata tuh..

haruan tasek said...

samalah kita kita kena mengajar pelbagai bangsa di sini,,,

lionteen said...

lalala..
mmg tension kan jd cg ni..

Fadhlah said...

btol...cikgu nie kadang suka..kadang duka..tp,klu hati kita ikhlas..insyallah...bagai masalah tu ble hilang

Shima^Ku said...

jadi cikgu tak bleh tensen tau...jadi cikgu kena mengajar dgn seikhlas2nya baru la anak2 murid dapat ilmu yg di sampaikan dengan baik..InsyaAllah..