Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

kenapa

Kenapa manusia nie hati busuk sangat,kenapa ada perasaan hasad dengki..kenapa perlu perasaan tidak berpuas hati..ada saja yang tidak kena dimata manusia nie!tak ble ka buat kerja sendiri..klu dah tak suka tu jauhkan diri jer..tak payah nak itu ini..nak malukan org...klu nak sangat sound derect ajer... 

21 follower here!:

zureen said...

ehnmm.
nak wat cm ne..
name pon manusia.
sabar je le..

Silverleaf said...

betoi tu zureen....orang yang sebaik mane pun mesti ade orang kate.....kalo mulut tempayan bleh ditutup.....

░♥si lampu neon♥░ said...

stended la manusia =)

DeVoTeD LiLy said...

manusia kn ta pnah puas...
ade je y ta kene...

Fadhlah said...

entah La..MANUSIA ke aper ntah dia tuuuu

LiNda said...

ngeh ngen ngeh..

amboiii...banyak betul perkataan KENAPA . Masaalahnya bukan pada pertanyaan, tetapi.. MENGAPA harus kita menyesakkan fikiran .

Anggap saja itu proses biasa dlm kehidupan . Sbb kalu kita tak buat orang , orang akan buat kita !.

Kira adilkan . So... cool & happy selalu okeh .

Fadhlah said...

okeh..thanks kak Linda

yattt said...

pada ketika dahulu saya selalu bertanyakan soalan begitu, tapi itulah hakikat sifat manusia. Nanti malaikat takdak keja plak kalu semua orang baik..hehehe..

Fadhlah said...

btol2..sokong YAT..lama ilang..apa cerita la nie?

ruby chai said...

makhluk yg bernama mnusia ni mmang xabis2 nk pot pet pot n pedajalkan org..ble iman dh lost dr hdup meke,gtulah jdinye..dh xknal dosa phala..Allah Maha Adil..

d 4 dahlia said...

kenapa? kenapa nih? knape?? (2 jer mampu sy tanye sbb entry ni bebetul mninggalkan satu pertanyaan..iaitu..kenapa?

ciK jUkoGYu said...

bese la...manusia ade mcm2 perangai...warne warni...

jgn lupe amik award

Fadhlah said...

thanks cik jukogyu...

dahlia nie baru kuar utan ek..hahaha.tu la..berjalan merata sangat(nnt hupdate blog yer)

ruby-btol2

AiE bAhRi said...

Sabar je la ye..
manusia memang macam tu. Tak pernah senang dengan keadaan orang lain.

Sathes Kumar said...

sabar bro.. kalu x leh sabar gak... jom kita sepak balik org tu...

Fadhlah said...

tak perlu la nak jd org tu...klu nak sepak...kita pe main bola yer..malas nak amik port org cam tuuu

haruan tasek said...

jangan disalahkan sesiapa dah lumrah sifat manusia

Fadhlah said...

mmg manusia nie ada yang berhati mulia...dan juga ada yang berhati busuk...tp mengapa hati yang busuk ini lebih ramai dari yang berhati mulia?syaitankah mereka....

miss azlina said...

jika nafsu yg menguasai hati, jiwa & minda.. maka itu la manusia yg bertopengkan syaitan..

Amietz @ F.Kay said...

biasa manusia macam tu ..dirinya tak sempurna ...
cth : (hasil pemerhatian aku sendiri)

kalo orang suka mengarah n komen -- keje dia sendiri tak betol .. malas ..n suka mengarah sbb nak tunjuk dia tau n buat semua keje .. hampessss ...cakap saja lebey ..

orang yg suka menikam orang ... sbb dia memang dengki tahap dewa langit ke 7 ... dia takot orang tau dia tak betol .. sbb tu dia cari salah @ point salah tu pada orang lain ...

kalo jumpe specis ni ...

AMARAN : SILA JAUHKAN DIRI ANDA

Shima^Ku said...

boleh baca entri pasal hasad dengki kat blog sy...selamat membaca..