Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

adoi...sakit

adus...sakit tol kaki nie skrang nie..
nak jalan sket pon dah terencot2...ingat mlm nie gak nak kena pe urut..
dah tak tahan dah nie..semalam ingat dah ok..aper,lagi teruk ada la..
padlah ingat tempat sakit tu dah masuk angin la...
mau masuk kampung mlm nie cari tukang urut...
yer la..takkan nak carik mak thai tu kot...
itu urut lain ble la..hahaha
gurau,gurau jugak...sakit,sakit gak
ada saper ble tolong  tak?
tak tahan dah nie..
sib baik toilet duduk..klu cangkung?mau tak berak ari nie...hahaha
(dah masuk bab merepek dah nie)

26 follower here!:

lionteen said...

xsenonoh la padhlah ni..hehe
np kaki 2?
kene geget antu yek..
haha

ciK jUkoGYu said...

uish!truk nyer bengkak...cian nyer,,nape tue ek?g la jumpe doktor..ish...budak beso neh..lambat2 kang maken truk lak...

ciK jUkoGYu said...

uish!truk nyer bengkak...cian nyer,,nape tue ek?g la jumpe doktor..ish...budak beso neh..lambat2 kang maken truk lak...

Basuh Baju said...

terima kasih kerana melawat blog gua. entry lu meletup. gua suka.

zruilseta said...

ni kena pantang makan ni...

kena makan bubur kacang je 1-2 minggu heheh

yattt said...

seksi nya kaki u!

Fadhlah said...

hahaha...mengarut tol..kaki nie bengkak bab bwak kereta balik kg ari tu la...duk main tekan cluch jerk..dah la jln JAm..bayang la 13 jam drive...tak sengal ker tu..

Afendy @ Ustazkodimero said...

Klau duduk dekat bleh gak tolong urut kaki cikgu nih....
Pakai minyak tomoi..wachaaaaa...!!!

ファラ 'aqila said...

erseliuh ea? pernah kene dulu, sampai xboleh nak jalan..giler sakit

Nur Farhana said...

Wah.. Gitu ker.. Tkan clutch lama pn boley benkek tahap gitu yerk padhlah.. Hahaha.. Tak payah mak thai urut pn takpe.. Mak tak kuasa nyah pn ramai kat malaysia nih.. Ahakz.. Smoga cpat smbuh.. =)

Fadhlah said...

dah pakai cluch racing..mana tak keras..tak sangka pulak jalan ble jam ari tu...aduh...tension2,sakit2..

miss azlina said...

sapu minyak gamat n urut sendiri hari2..kalo skt sgt mkn painkiller.. kalo nk ubat, meh la mai hkl..hehe..

haruan tasek said...

kenapa dengan kaki ko tu...

Fadhlah said...

tekan cluch keta banyak sangat kot..pastu clutch pulak keras..kejung dah kaki nie..jap lagi nak pe berurut

lalink7 said...

loh..muda2 lagi dah masuk angin..
jangan berangin sudah la..

ASYIQ said...

Lain kali beli krete auto...huhu.

tic said...

kene dera ker.. bahaya nih..iskk... gune toilet dudok le

iyda7 said...

hehe..seb bek ley 'beron' lg..kalo x...huhu...salah urat la tu...smpai bengkak2 ha..ish2...g burut la secepat mubkin..kalo x lg truk..

zruilseta said...

pakai keta auto la padlah...

~Cinta Cukulet~ said...

aduhh..semoga cepat sembuh ye kaki tu :)

~nEeYsA~ said...

bngkak nya kaki tu!!!
knpe tu ekk?
pape pun,sbr la ye..
get well soon..hehe

Redbloodsnow said...

adoiii...aku tgk jek pun dh taw sakit giler tuh...huhu. pi ber berurut. kang semakin membengkak kang if ko x gi urut

Fadhlah said...

dah pe urut dah

faRahFatiHah said...

actually kalau bengkak tak leh urut t masuk angin....sebaiknye sapu minyak n balut, b4 tu letak ais dulu....tak caya cuba test hehehe sbb fara pun pernah bengkak cam tu

Shima^Ku said...

Ya Allah Ya amin..teruknye bengkak tu..memandu je pon leh bengkak mcm tu..betul ke?? ke jatuh kat mana2 en padlah??

Apapn hope semua lebih baik sblm sekolah start..

Sathes Kumar said...

gila ar... ini kaki ker peha.. he he he... kena apa bro,.,,