Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Tag datang lagi(kitaa tengok sapa yang kena)

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
susah Hati...tak tau kenapa...

2.Saya nak makan?
taknak makan apa2 ketika ini..(sakit perut weyyy)

3.Saya tak suka?
org sandar kat keta saya...

4.Impian saya?
nak buka kedai performans...(sikit lagi nak capai modal tu)sabo2..

5.Haiwan yang saya tak suka?
dinasour kot...Trex(cam JAhat jerk)

6.Saya harapkan?
ada org tolong siapkal lesson note..huhuhu

7.Jika boleh putarkan masa?
nak amik balik duit yang telah dibelanjakan...mmg tak ble blah nyer ayat!

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
mana la tau....korang rasa padlah jadi apa?

9.Handphone saya adalah sebuah?
talifon bimbit...hahahaha(apa punya soalan da)...sebagai alat penghubungan la...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
tak tau!

11.Saya suka pada?
Nikon DsLr(dgital)----FsLr(film)

12.Kawan-kawan saya..?
baik2 semuanya...

13.Pernah dikhianati?
itu perkara biasa...terutama dlm bisnes mcm  padlah nie...dlm politik lagi la teruk!

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
buat bodo jerk.....klu dah setan tu..setan jugak..(takkan kita pon nak jadi setan gak?)

Senaraikan 8 orang untuk di Tag

semua nama yang ader kat sidebar belah kiri nie ha.....(tak peduli..nak korang buat gak..)

21 follower here!:

CaPiQa said...

cari2 nama capiqa kat sidebar. dah klik 'show all' sume, takde. fuh, selamat!

sekali scroll atas.. aduiyai, dalam 'favy' rupanya. haha..

mekacih bendahara! hutang dulu tag ini ya. beta bayar kejap2 lagi. kikiki.. ^_^

Fadhlah said...

TAKPER LA CIK PUTRI..NO HAL NYER...

Fadhlah said...

TAKPER LA CIK PUTRI..NO HAL NYER...

riena said...

uiks nama gue ada gak ker??? my life and my world???? perhhh adalah...ada..........suke..suke...sambil berguling2..hehehehe...

Mohammad Afendy Bin Noor Khan said...

Ana pun kena ke anta...?

Silverleaf said...

ohhhh tag lagi...xpe2..aku suke wat tag...

Shima^Ku said...

wah..ana pn kena juga ke tag ni en padlah??kena jawab ke?

Fadhlah said...

yer..harus di jawab...

Shima^Ku said...

harus ye en padlah?? kalau ada kelapangan insyaAllah sy jwb ye..

Shima^Ku said...

harus ye en padlah?? kalau ada kelapangan insyaAllah sy jwb ye..

Sathes Kumar said...

x pernah buat tag ini... best ker.....

Fadhlah said...

oh en sathesh..nie teg kedua untuk ko tau...

CaPiQa said...

cekgu, saya dah siapkan homework saya. sila semak sebelum pengetua buat spotcheck. oke? ^_^

ini kerja rumah saya: tag

Fadhlah said...

thanks

DeVoTeD LiLy said...

fuyooo geng manje ooo..
heheh,..
thanx t org buat tag nehhhh..

.::Wanie::. said...

betui betui betui..
takkan kita nak jd syaiton jg kan..kekeke

sHaH said...

soalan bengong dpd aku, tag tu pe? wakaka..

Sathes Kumar said...

padhlah... tolong ar... apa yang aku kena buat ngan tag ini....

Sathes Kumar said...

padlah... aku check balik.. nama aku x ada dalam sidebar sebelah kiri blog ko... so aku selamat... tak tau la ko sengaja atau tidak... but iam hepi save dari tag ko... hehehhehehe

Aimi Liyana said...

fadhlah, byk sgt hutang ni, berdosa besar da kita :p

nti kita buat la satu satu, aduhaii, xbole bg org rilex je demam demam ni,.

fadhlah, napa xde tarikh buat entry.??

Fadhlah said...

takder tarikh..ooo...setting la....klu kuar tarikh tu nanti..ramai pulak yang tanya bagai..tak kerja ka...ashik main blok ka...mcm2 a soalan dia tu....