Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Bersalahkah aku

salahkah aku merotan pelajar atas alasan untuk mengajar diorang....
untuk pengetahuan,atas dasar merotan itu...dah 4 orang anak murid pandai membaca secara automatik dari 13 orang...sangat sedih untuk pelajar itu kerana depa dah darjah 5...lagi setahun nak habis sekolah rendah...
dalam hati--

1.ada ke cikgu sekolah menegah nak ajar diorang mcm cikgu sekolah rendah...
tunggu sorang2 depan mata?
2.mcm mana diorang nak amik UPSR?membaca pun tak reti...
3.mcm mana hidup diorang klu tak pandai membaca?nak tengok signboard jalan pun tak reti...
4.adakah hidup mereka akan diabaikan apabila dewasa kelak....
5.takkan depa nak kerja buruh kasar@bawak lori jer...nak gak aku tengok mereka jadi kaya raya...
6. bla..
7.bla...
8.bla...

p/s:rasa bersalah sentiasa menghantui diri aku....

2 follower here!:

sizukaDeboss said...

xsalah kot klo tu yg bleh bt dorg belajar.tu sy rselah kan.hoho~

lalink7 said...

xsalah wahai cikgu fadhlah...
malah baik.....
rotan bagi jadi orang xpe..
bukan kite rotan budak tue jadi orang-orang..
jgn la rasa besalah..
kalau husz kat tempat fadhlah, husz akan buat pkara yg sama..