Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

fuyooooo


lama gila tak update blog nie...kawan-kawan lain semua dah advans...yang folower 2-3 ratus sekarang pun dah jadi riban-riban...dasat-dasat.Itu la dia bila dah jadi warga pendidik nie...ashik busy sepanjang tahun..nak curi masa sikit pun susah...tambah-tambah lagi dalam dunia yang penuh dengan cabaran sekarang nie..banyak tul karenah ibu bapa yang perlu ditangani...yang datang hari-hari ke sekolah pun ada...aku tak paham tol spesis pak mcm nie...ble pulak jadi pakgaot dpan pagar tu.....hayoooooo..
banyakkan bersabar yer...
dah la...tak nak tulis panjang-panjang...
nanti bkin panas je....
dah la blog nie selalu kena flag...bengong la pada yang flag tu..
ko flag sekali lagi,aku saman ko...hahaha

1 follower here!:

ruby chai said...

salam ckgu..hhaha..bese dh tue jd p'didik..gtulah..mcm2 ragam...
lma xmai sini..