Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

Kisahnya

Beria-ria btol sorang blogers tu bercerita pasal awek dia....

dan (awek dia pon beria benar cerita pasal balak dia)..
meh sini nak habaq kat hampa dua org.....
kehidupan selepas berkahwin berlainan dasarnya dari sebelum kawin key!!!
time gembira org bertepuk tangan..time berduka?org ungkit segala-galanya....
so..berpada2 la bercerita kepada seantaro dunia tentang kehidupan anda itu...
bila dah ramai yang meluat..mula la org duk menyumpah2 anda tu....
bila dah berbakul2 sumpah tu....paham2 jer la kesanya pada kehidupan mu..
"lepas nie,ada la org tu balas balik...."ada aku kesah"..muah ha ha...

anda setuju?kurang pasti?

p/s:biarlah cerita dalaman disimpan didalam hati...tak perlu nak beria-ria bercerita kat org lain tentang itu ini...

6 follower here!:

Jijahh @ f.k said...

kasik chance le .... orang tengah bercinto .. memang laa lupe segala ...

kalo boleh ..dia nak cakap kentut balak dia wangiiiii koooooo ... takde kentut yg lagi wangi dari tuuu .. muahahahaha ...

weh >> bumper kete belah kiri ko kena kiss .. aku drive tadi pagi .. hehehe .. tapi cat je tanggal n kedudukan bumper tu terjungkit sikit .. sowiii ...

Fadhlah said...

wo....sila buat report.terima kasih...

Ivy Metaga said...

Kalo dah bercinta nak buat macam mane huahuahaua....

Fadhlah said...

hua..hua..hua...

violetless said...

bio la...ok pe nak tnjuk yang sweet2 je..hahahah..ok penah buat..n tak buat lagi da..huhu

ruby chai said...

lumrah hidup nmun ape2 pun btl kate ckgu..berpada2lah...org pun prnah buat tp bla d fikir2kan blik buat ape tue sume..pahit hlang syg ntah ke mne tatkala madu dh tawar...ape mcm??..ade brani??...hhhahahhaa...