Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

yop..oh..yop

baru sampai ke bandar dari kampung...huhuhu...petang2 sket update kot..tgk la cam mano nanti...kereta biru dah siap...keletihan la pulak nak amik kat rawang sanun....jauh oooo dari banting nie.
nak pergi sana pon tak tau nak ajak siapa...member bujang2 semua dah balik KG.paham2 jer la musim cuti sekolah nie...semua duk memerut kat kampung,makan berak semua mak pak tanggung..huhuhu... Ok la,nak rehat dulu,tengah hari sikit baru pikir cam mano cara nak amik kereta tu...agak2 ada komuter tak pergi ke rawang tu?pastu ada bas tak nak pe kat batu 22,Sg. bakau tambahan?emmm....mau turun lagi 400g klu duk berjalan kaki nie...

5 follower here!:

aien~s corner said...

xtw..

noor afzan said...

aik..asal 400g je..genap terus sekilo kan senang..

'AQILAH said...

400g jek..hehehe

lionteen said...

ade ktm smpy rawang..
tp tempat yg nk g tu,xtau la ade bs ke x..
huhu

hj.zawal said...

ujian ni bro