Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

salam raya

laptop dah ok(alhamdulilah)...hari isnin baru padlah update yer...bnyak cerita nak sembang nie...ari nie ngan esok mmg busy.....apapon,thanks ngan ain..layan ar kursus ari nie,klu nak buat lagi bagi tau yer..

pada farhana ngan khai pon sama..nice meet u..layan jugak korang nie yer..klu jumpa lain kali kita sembang lama2 ye...hahaha..mulut tak terbuka pulak ari nie...kena renjatan budaya kot.dkt2 nak balik baru nak kuar mulut nie...

bubuy

6 follower here!:

imHepPie said...

naseb bek mimie da tulun sapukan sawang n habuk2 kt cni...

Eleyna Shikin said...

lappy meletop rupenye..
patut senyap je brape arini..

zawal said...

yahoooo..paklah kembali

Hariq-Sha said...

padlah...eheheheh....ur welcomelah...thanks to padlah sbb join...rugi jgak padlah tak dpt join smpai ptg sbb ptg td en raai ajar cmne nak guna external flash tuh...

cara outbound flash sumer mende lah pasal flash...sonok sgt...mcm studio jer td...hik3..almaklum..ble dpt pgg and tgk sndiri master bergaya bersama nikon d300 tuh...fuhhhh..~~

Fadhlah said...

wah...best tu ain.mesti banyak guna flesh tuuu

Hariq-Sha said...

byk sgttttttttt....smpai silau2 dh mata haaa~ :P