Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

nasib baik...


jalan bersesak2...berderet kereta beratur...
masa perjalanan 3 minit dah jadi sejam..
klu pakai auto..bestnya..
klu pakai manuel?merana...

sekali tengok...
sedebub pembancuh simen kat atas jalan..
cuba bayangkan sket?
apa korang buat klu tetiba benda tu tergolek
depan kereta kalian?
1. brek..
2. langar saja..
3. pusing ke kanan?
4. pusing ke kiri?
5. buat driff?



p/s:mcm lebih selamat duk dalam umah jer..takot-takot.




11 follower here!:

jai@jezz said...

giler tak dpt dibayangkan camner klu menda tu tergolek depan keta aku.. huhuhuhu..

imHepPie said...

xsanggup bayangkan..

Ivy Metaga said...

bahaya nya lah...

Silverleaf said...

brek sambil mengucap....

Silverleaf said...

tapi kalo aku nek kete kebal aku tembak je....

Fadhlah said...

huhuhu...aku klu naik keta kebal,langgo aja...boleh pulak benda tu jatuh tgh2 jalan....mintak simpang 44 la...

aien~s corner said...

huhu.. jao2.. tkut2..huh

Redbloodsnow said...

kalaulah bende alah tuh jatuh tergolek...kompom panik seakan ko pastuh padh..hehe.

aku sgt x benci ar bile org wat jalan time pick hour. watkan traffic jek..ciss.

Fadhlah said...

samo la...tak suka jalan sosak nie...

Fadhlah said...

tu bukan dia bual jalan zie...pembancuh simen tu ha yang tergolek tengah2 jalan..ca mano la benda tu ble tercabut dari atas lori tu yer..

Ms.Independant said...

Nak terbang lah.
Bole? Hehe

:P