Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

baru nak

baru nak rajin mengupdate blog...dah mari pangilan mesyuarat.klu dekat sini takper la jugak,ini sampai ke Pd sanun tu ha.....mcm mano tu?visitor leklok 500++, dah jadi 100++ jer seminggu...alahai,cam mano la pakcik nak kayo nie...nasib la...nak buat autopublish mcm tak best la pulak...cam tak originel jer....
cam mano tu...petang2 sket dah nak gerak dah....tgk la cam mano.
harap2 ada la wifi kat hotel tu,klu tak berkubur sekali lagi la blog nie...
sob...sob...

3 follower here!:

Jijahh @ f.k said...

sudah masanya mempunyai intenet bergerak .. hahah ... lappy aku beli kalo aku dapat CGPA 3.00 ke atas okeh .. hua hua huaa ..(yg murah je laa.. tak mampu aa)

Ivy Metaga said...

nice new header cikgu padlah..=)

imHepPie said...

pegi mekdi la updet