Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

ayo-yo

Pergh...lama bangat tak update blog nie...cam sengal2 jer 2-3 bulan nie...otak pon ashik tin-tong jer..bila dah otak tin-tong...mula ar nak tulis apa2 pon tak best...bukan nak kata tulis,nak karang ayat pon cam tak seronok jer.....
Bukan senang nak menulis nie..semua nak kena ada mood baik....klu mood moody,apa yang kita tulis tu semua nyer yang tak best2...cuba klu tulis time kita happy...bukan kata ayat2 bunga cinta yang keluar...sekali mak ko,panjang gila ntreee nyer...tol tak Dalia?(ko jer yang suka tulis panjang2...sib baik aku nie rajin membaca)hahaha(jgn marah noooo)
setakat gurau cam nie tak kesah kot.....
..dah la,sampai sini er kot...sapa yang ada mood tu,cepat2 la menulis...nanti idea hilang?payah la pulaks!

3 follower here!:

aleena said...

moody lelame pon tak best sngt..

so happy-happy ya:)

d 4 dahlia said...

padlah..keybord aku xde break..asal menaip mmg papan tanda kat depan pon aku rempuh..mood ok ke x ok ker..pjg tetap pjg! ha ha..

Shima^Ku said...

sama la kita ye en padalah...sy pn da lama tak update blog..kerana modem broadband rosak...kecewa tul dengan kedai jual modem tu..