Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

sampai sudah

penantian selama 3 bulan berakhir sudah....
taraaaa....bumbung baru untuk kerata...sangat susah yer nak mencarik bumbung nie....seksa tol...kehulu kehilir mencariknya...merata tempat mencarik...habis pusing ar lembah kelang nie...
nak jadi cerita bumbung nie dapat kat ngan umah jer...entah bila ada kat situ pon tak tau...boleh pulak tauke hulfcut tu sorok belakang opis dia....sip baik mata tajam....klu tak,entah berapa bulan lagi mencari benda nie...

ok,sambung cerita jap2 lagi..
bubuy...

7 follower here!:

~PakKaramu~ said...

Salam 'idul

d 4 dahlia said...

letak jelah bumbung umah..gempak cket!!

Fadhlah said...

boleh...nanti padlah cuba...

encikbmwhitam said...

hang jangan lupa kawtim dengan nobita lepas pasang... test puspakom confirm tk lepas punya...

Fadhlah said...

kereta tu mmg asal dah ada sunroof la...kira tukar baru la..yang lama dah rosak

encikbmwhitam said...

ooo... ingatkan tukar bumbung. hehehe.

lalink7 said...

cikgu..xpayah bumbung la..kan senang..hehehe..kalu ujan pakai payung dah le..hehe