Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

haiyakkk!!!

setelah disemak dikira sebagainya...banyak benda lupanya yang tak sattel lagi..
antaranya...

1. Kereta kat workshop tak siap lagik(ini paling penting,klu tak siap cam mano nak kelik kg kan)?

2. Spek mata baru tak siap jugak(cam mano nak drive mlm?kesilauaan mata nie dah tahap melampau nie)nak bawak kereta malam2 dah susah...

3. bungkusan2 kerepek tak disusun lagi....klu tak susun elok2,mau hancor berkecai bila sampai kg nanti....

4. baju seluar dah packing ker blom ar?

5. touch ngo dah topup ker blom?

fening2...

4 follower here!:

aien~s corner said...

loo..ishk cekgu ni.. bz sgt..
sume xwt lg.. bz ke mmg wt last mnt?? hehe

po+yaty said...

raya banting je la cenggitu

takyah pacing2 baju dah

heheh

d 4 dahlia said...

huh..kate supermen..letak jerlah kerepek 2 dlm sua dalam,pastu terbang jelaaaa..

lionteen said...

bia lionteen tlg bungkus krepek tu..
leh mkn skali..
hehe