Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

pemandu membahaya

mengong tol drive kereta nie..dah la bawak slow...pastu bawak kejap kiri,kejap kanan..

pastu sesuka hati jer nak brek...mmg kuang asam la....perihatin la sket kat kereta belakang nie...berderet-deret dah yang duk mempollow.

klu korang la..nak tak direjam mamat tu?

12 follower here!:

Bro_mie said...

muhahaha.....rasa macam nak pasang speaker yang boleh sound orang depan sesuka hati jek.....huhu, kene sita lak ngan encik polis!

noor afzan said...

hoho~
sabar je la bro~
banyak sangat driver macma nih..
nape x hon je bro?
ke x makan saman?

Nur Mariaminul Amalina said...

haha.
kau d blkg nya kah?
sian..

Nur Mariaminul Amalina said...

haha.
kau d blkg nya kah?
sian..

sHaH said...

dia mabuk minum todi kot...
lain kali abg langgar je..
baru puas ati..

lalink7 said...

rejam? kang jd kes polis..
huhu

.::Wanie::. said...

Hahaha... sampai plat ditukar tu..huhu...
Laa mamat yg bawa.. sgtlah memalukan kaum :PP

Ivy Metaga said...

mst mamat tu bawa awek sebab tu pelan2 dia bawa keta hahaha

zawal said...

ishhhh...macam pernah aku lihat jer kereta ni....

aien~s corner said...

aien hon je..haha

Fadhlah said...

zawal...mmg pon

zawal said...

mcm keta yg aku langgar ari tu jer