Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

jawab skettt

Boleh kah Cinta dlm blog nie berlakuuuuuuuuu..bolehkah jadi kenyataaan?Adakah boleh berjaya hingga jinjang pelaminnnnnn....aduh!Derita cinta toooollllll

p/s:seksakan cinta  nieeee

26 follower here!:

imHepPie said...

erkkk...
cam frust je nih..huhu
sabo jela

violetless said...

uih??jatuh cintan ngn org dalam blog ke?

Fadhlah said...

hehehehe

siti murni said...

cik blogger mana yang bertuah tu...? jeng jeng jeng...

Silverleaf said...

cinta xkenal tempat,media,umur,bangsa, dan ape2 pun laaa...cinta ni mcm kegilaan....sape2 pun leh jatuh cinta....jadi, xpelek pun kalo jatuh cinta dalam blogsphere ni.....

Eyna's said...

Dlm blog akk tak pasti...
dalam melalui internet ni pasti....
hehhee

fitriah said...

boleh :)

sHaH said...

aik?
tetiba jek ni?
dah berjumpa ngan si dia ke?

Munira Kirana said...

ntah... mcm tak bleh percaya jek.. xpecially dalam internet ni..
ntah la.. slalu kena tipu jek...
lgpun mana ada kesetiaan dlm cinta zaman sekrg ni =(
nyway pic kat atas ni chantek..
bokehkan?
ke dof ni??
hehe

Fadhlah said...

bokeh...

Anonymous said...

cinta tak kenal itu semua....huhuhuhu

Mrs. Adz said...

tgh bercinta ngan rakan blogger ke..sape la yang bertuah tu..berjaya atau tidak tu sebenarnya bergantung pada individu tu sendiri..kalau rasa yakin dan percaya tak mungkin akan terus kekal..

~nEeYsA~ said...

cinta blh brlku d mna2 bro..
hihi..
nmpknya ade org fall in love dlm blog!
clap2..

miss azlina said...

congrats..

Farhana said...

Walaweh.. Besyyy nye bercinta.. Padlah? Bercinta? Dlam blog??? Hohoho.. Gud luck.. Semoga senyum2 sampai ke telinga selalu.. Huhu.. =)

Fadhlah said...

hihihihi....

matno KIMMA said...

Abg masih percaya dengan cinta?

farahfatihah said...

cinta tu anugerah Dia....gunalah sebaiknya....hargailah nikmatNya

~~zAnAfAhMi~~ said...

berblog sambil bercinta?
ahaks....kita tgk sape yg kenaaa...

lalink7 said...

cikgu..jangan dipendam nanti terlepas..hehehe..luahkan sahaja..kang di ambil orang..
sila jgn frust2 la..lom cube lom tau..

cinta dr blog<-leh wt entri best neh..nnt nk wat la..

noor afzan said...

uish...
ayat lain macam je bro..
ada yang berkenan ker ?

Fadhlah said...

ish..susah la nak cerita lalink...huhuhu

Jard The Great said...

salam singgah.. ;p

~Cinta Cukulet~ said...

hehe..kalau dah jodoh kat tengah laut pun bleh jumpa haha :p

lalink7 said...

Fadhlah :

susah nak citer? kenapa..takde entri seterusnya pasal nie? kepow nye saye..hehehe..sorry..

semoga cikgu bahagia hendaknye..

lalink7 said...

Fadhlah :

susah nak citer? kenapa..takde entri seterusnya pasal nie? kepow nye saye..hehehe..sorry..

semoga cikgu bahagia hendaknye..