Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

baru ku tahu

kawan baik sendiri pon jahat jugak!mmg setan la koooooo

16 follower here!:

sHaH said...

nape ni bang oi..

LimeLoLLipop said...

aduh..parah ni.. :(

sabar k.

♥S@R@♥ said...

sabar fadh..jgn marah2 nnt cepat tua..hehe ada la hikmah tu.. yg penting kita xbuat mcm tu..

LiNda said...

Salam Fadhlah...

Memang geram jika difikirkan . Bertambah geram dan marah jika dilakukan oleh member baik yang seharusnya bersifat Amanah .

Sabar and tabah selalu okeh . Klinda percaya awak orang yang kuat semangat .

Bro_mie said...

talam 14 muka.....errr.....ntah, suka2 ati je nyampuk..

iNsaN BiaSa said...

mak oii..!!jgn kawan ngn dia dah..

Fadhlah said...

kawan tetap kawan...tapi tak mcm dulu la...perangai cam apa ntah..tikam belakang kawan!

Fadhlah said...

kawan tetap kawan...tapi tak mcm dulu la...perangai cam apa ntah..tikam belakang kawan!

Fadhlah said...

kawan tetap kawan...tapi tak mcm dulu la...perangai cam apa ntah..tikam belakang kawan!

Ivy Metaga said...

hurmmm..sabar yer fadlah..

mAnjA said...

mmg,kdg2 ada kwn yg mcm 2.kwn yg tikm dr blkg..sbar jak la padlah...

lionteen said...

btui2..
same mcm mmb lionteen yg sorg tu

aleena said...

orng cam ginie selalu keji owh..

back stabber sangat keji

noor afzan said...

pepun..
once kena tikam..
luka sembuh tapi parut x kan hilang...
mmg ooce kena tipu, kite ley kawan tapi nak percaya tu susah la~

zawal said...

setan..dah tau buat apa kawan..

zawal said...

manusialah brooo..perangai dia memang tak leh buat apa2 dah