Click Follow to follow my blog

Join me to get Extra Discount

SeniFoto on Facebook

nota kaki

ringankan jemari anda menekan iklan di bawah tu yer- terima kasih...

Popular Posts

alahaiiii


baru sekolah rendah dah pandai pakai subang..mcm2 budak sekarang nie...blom lagi kat depan maybank bukit bintang tu...muka semua budak sekolah jer...mcm2 perangai ble tengok,tu blom lagi fashion nyer....mengalahkan artis pulak budak2 nie...

p/s: Malaysia dah majuuuu...Zaman dah berubahhhhhhh...

12 follower here!:

Silverleaf said...

aimokkk!!!!...hebatnye budak skg ni....kalo anok aku dah lame kene lempang hahaha..

Padlah nape blog kamu ni makin lambt upload?....lame kene tgu...ke pc aku yg prob.?...tapi blog len ok je....

meo188 said...

munkin encik dh tue kot

sHaH said...

budak2 skrg..
takleh nak kata pe..

Rona Realiti said...

mesti bdk2 kpg la ni...

Ivy Metaga said...

budak2 skrg mmg lebih canggih hehehe

Ahlami said...

padlah, saye pon dh pakai subang sejak darjah 1 lagi...hihihi..^___^

siti murni said...

melampau bebenor...sib baik bkn adik kite..

sha89 said...

isk2...sgt la x sesuai...bdak2 skrg xtau nk jdi ape la...

miss azlina said...

bdk2 sgt suke sgt meniru budaya barat.. benda2 yg x senonoh suka plak dorang ikut.. kalo bab2 kemajuan xnk plak ikut..

Bro_mie said...

dah macam mana......kalo kata gay karang marah lak, tapi cara pakai serupa ngan makhluk tu!

noor afzan said...

sayapun x paham..
maju ke kalau macam tuh..
huhu~

lalink7 said...

rajin je duk p amik gambar..budak tue xlari plak ek..anak didik ke nieh cikgu? hehe